English

سعید عزت اللهی:

تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی دارد که قطعاً تجربه آنها در داخل زمین می‌تواند نتیجه نهایی عوض کند

سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی دارد که در چندین سال اخیر توانسته است در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کنند و قطعاً تجربه و کیفیت آنها در داخل زمین می‌تواند نتیجه نهایی را برای ما رقم بزند.

تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی دارد که قطعاً تجربه آنها در داخل زمین می‌تواند نتیجه نهایی عوض کند
به گزارش خبرگزاری موج

، سعید عزت اللهی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: اول از همه برای امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران بابت کسالتی که دارد آرزوی سلامتی دارم، حضور او در کنار ما باعث قوت قلب بازیکنان خواهد شد. همیشه بازی اول دیدار سخت برای بازیکنان محسوب می‌شود و خدا را شکر توانستیم هنگ کنگ را شکست دهیم.

او ادامه داد: فردا بازی سختی مقابل تیم قابل احترام ازبکستان خواهیم داشت و امیدوارم تماشاگران دیدار جذابی را شاهد باشند. با تمام توان و برای دفاع از نام ایران فردا مقابل ازبکستان قرار می‌گیریم.

عزت اللهی در خصوص همبازی بودن با «شاه‌مرادوف» کاپیتان تیم ملی ازبکستان در تیم روستوف روسیه بیان کرد: ابتدا بابت پیشرفت شاه مرادوف خیلی خوشحال هستم و به او تبریک می گویم. از زمانی که ما با هم در روسوتوف حضور داشتیم تا به امروز او از لحاظ فوتبالی رشد خیلی خوبی داشته و او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ازبکستان و آسیا است. شاه‌مرادوف شخصیت بسیار خوبی دارد و با او رابطه نزدیکی دارم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران افزود: یکی از نقاط قوت تیم ازبکستان حضور شاه‌مرادوف در ترکیب این تیم است، اما نباید فراموش کرد که ما تیم ملی ایران هستیم و تمامی بازی‌های تیم ملی ازبکستان را آنالیز کرده ایم و قطعاً کادرفنی نقطه نظرات خود را به بازیکنان انتقال می‌دهد و به امید خدا بتوانیم تمام دستورات تاکتیکی کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و پیروز بازی شویم.

سعید عزت اللهی خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر و در اکثر دیدارها مقابل ازبکستان، پیروز شده ایم اما دلیلی نمی‌شود که اکنون آنها را دست کم بگیریم و همیشه برای ما قابل احترام هستند. سپاهان هم که توانست آلمالیق را با نتیجه ۹ بر صفر شکست دهد، یکی از بهترین‌های آسیا است و مردم ازبکستان نباید از این موضوع دلخور باشند. ما همیشه تیم ملی و بازیکنان ازبکستان را تحسین کرده ایم چون آنها همیشه در حال پیشرفت بوده اند و اکنون چند بازیکن این تیم در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی دارد که در چندین سال اخیر توانسته است در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کنند و قطعاً تجربه و کیفیت آنها در داخل زمین می‌تواند نتیجه نهایی را برای ما رقم بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه