English

کاپیتان سپاهان:

پرسپولیس اگرچه رقیب اما در نهایت نماینده ایران است

کاپیتان سپاهان اصفهان گفت: پرسپولیس فردا بازی دارد، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم رقیب ماست اما نماینده ایران است.

پرسپولیس اگرچه رقیب اما در نهایت نماینده ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال سپاهان ایران در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل المالیک ازبکستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. محمد کریمی پس از پایان بازی گفت: برد بزرگی برای ما بود، المالیک با وجود اینکه یک نفر عقب بود حریف سرسختی بود و توانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و گل های زیادی به ثمر برسانیم.

کریمی در ادامه بر اهمیت بازی آینده خود مقابل نیروی هوایی عراق تاکید کرد و گفت: همه چیز به این مسابقه بستگی دارد و باید در آن پیروز شویم، بازی آخر بسیار سخت خواهد بود اما امیدوارم بتوانیم از پس آن بربیاییم.

کاپیتان سپاهان اصفهان همچنین از رقیب آینده خود یعنی پرسپولیس حمایت کرد. وی گفت: پرسپولیس فردا بازی دارد و برای آنها آرزوی موفقیت دارم، آنها رقیب ما هستند اما نماینده ایران هستند، امیدوارم بتوانند پیروز شوند و از مرحله گروهی صعود کنند، پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی سختی مقابل ما خواهیم داشت. آنها، بنابراین این هفته باید تمرینات خوبی داشته باشیم تا به خوبی برای این مسابقه آماده شویم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه