English

مدیرعامل باشگاه استقلال:

استقلال شروع کننده این فضای دوقطبی توهین کننده چند روز اخیر نبود

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» از «فضای دوقطبی» دو قطبی استقلال و پرسپولیس ابراز نارضایتی کرد.

استقلال شروع کننده این فضای دوقطبی توهین کننده چند روز اخیر نبود

به گزارش خبرگزاری موج، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» درباره اختلافات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در زمانی که بحث انتخاب مدیرعامل استقلال بود، من هم تعجب کردم که بعد از 6،7 سالی که در فوتبال بودم برای اولین بار بود که یک جایی آدم را دعوت کنند و بگویند رزومه بدهید و یک شخص را انتخاب کنند. من خودم به شخصه لذت بردم و برایم جالب بود، چون در حوزه ورزش ندیده بودم که چنین اتفاقی بیفتد و باید از مجموعه آقای قربان‌زاده تشکر کنم. اصل کار قشنگ بود و همه جای دنیا هم به این شکل انجام می‌شود و آدم‌ها در یک فرایند تخصصی انتخاب می‌شوند و امیدوارم این موضوع در حوزه ورزش نهادینه شود و ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: من هم از این فضایی که به وجود آمده است، ناراحت هستم و در مجموعه باشگاه استقلال نگرانی داریم. استقلال شروع کننده این فضای دوقطبی چند روز اخیر نبود. من خیلی مراقبت کردم که این اتفاق نیفتد و از همه دوستان خواستم که وارد این فضا نشوند و از سرمربی و بچه‌های روابط عمومی خواستم که شروع نکنند. باشگاه استقلال شروع‌کننده داستان نبودند و دوستان ما در پرسپولیس نمی‌دانم عامدانه یا سهوی این مسئله را شروع کردند. افرادی در باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقاتی که در استقلال افتاده است، استوری گذاشتند و گفتند که دروغ است و تخلف است و باشگاه استقلال را متهم به یک کار خلاف کردند که زیبنده پرسپولیسی‌ها نبود. بعد از آن سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی یک صحبت‌هایی کرد که من نپسندیدم و این اصلا خوب نبود.

خطیر افزود:  یحیی  گل‌محمدی جزو اسطوره‌های فوتبال است و البته نباید فراموش کنیم که در این طرف هم بزرگترین لژیونر فوتبال ایران به نام جواد نکونام قرار دارد و هنوز بازیکنانی مانند مهدی طارمی و سردار آزمون که در فوتبال اروپا بازی می‌کنند، به سبقه او نرسیده‌اند. اگر قرار باشد به گل‌محمدی احترام گذاشته شود، در این سمت  باید به نکونام بیشتر احترام گذاشته شود، او  در سبقه ملی و در عرصه بازیگری و افتخاراتی که داشته به مراتب بالاتر است. من این فضا را اصلا نپسندیدم. من خیلی تلاش کردم که به این فضا وارد نشویم و جواب ندهیم. نگاه کنید ما در حد یک بیانیه ساده کار کردیم و اجازه ندادیم کسی استوری بگذارد و جوابی بدهد، چون می‌دانستیم این اتفاق خوب نیست اما از یک جایی ناچار شدیم، چون صحبت از حق تیم‌مان بود. امیدواریم که در باشگاه پرسپولیس تدبیری بیندیشند و کسانی که حق صحبت دارند، کانالیزه صحبت کنند. آنها نمی‌توانند به تیم رقیب بی‌احترامی کنند. اگر احساس می‌کنند که حق‌شان خورده شده است، نهادهای قضایی فدراسیون برای همین است. آنها که بیشترین امتیازات را در سال‌های گذشته گرفتند. خیلی‌ها گفتند که این تکنیک این دوستان است که فضا را مسموم کنند تا امتیاز بگیرند. من خواهشم این است که در یک فضای عادلانه همه تیم‌ها رقابت کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه مدیران دو باشگاه باید وارد شوند و این حاشیه‌ها و اختلافات را پایان دهند، عنوان کرد: این موضوع برنده ندارد و بازنده فوتبال است. شروع‌کننده این بازی استقلال نبود. باشگاه ما در هیچ تحرکات و فضای پینگ‌پنگی که بین باشگاه‌ها پیش آمده شروع‌کننده نبوده و خویشتنداری کردیم اما از یک جایی فضا به سمت توهین و افترا رفت و برای ما امکان سکوت نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه