English

سرمربی پیکان:

برخی مسائل پشت پرده شهر قزوین را برای بازی امروز انتخاب کردند!

رسول خطیبی، سرمربی پیکان ابراز داشت: برای میزبانی از تیم پرسپولیس، قزوین انتخاب اول ما نبود و برخی مسائل پشت پرده اتفاق افتاده است.

برخی مسائل پشت پرده شهر قزوین را برای بازی امروز انتخاب کردند!

به گزارش خبرگزاری موج، رسول خطیبی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: از میزبانی استان قزوین و مردم خوب این استان تشکر می‌کنم. همه بازی زیبایی را دیدند. پرسپولیس چندین دوره قهرمان شده و در مقابل تیم جوان ما قرار گرفت. ما چند بازیکن زیر ۲۰ سال داشتیم و یکی دو بازیکن باتجربه به زمین فرستادیم. امروز برای فوتبال خوب به زمین رفتیم. به جرات می‌توانم بگویم که هیچ تیمی تا آخر فصل اینقدر موقعیت گل به دست نمی‌آورد. ما ۷، ۸ موقعیت خوب داشتیم و آنها پنج موقعیت داشتند. ما یک گل زدیم و آنها سه گل به ثمر رساندند.

او ادامه داد: بازیکنان ما زیبا بازی کردند. اگر بازیکنان خط جلوی ما کمی از خود گذشتگی داشتند، نتیجه برعکس می‌شد. امیدوارم بتوانیم این فوتبال زیبا را به برد تبدیل کنیم. من مهاجم بودم و دوست ندارم دفاعی بازی کنم. نتیجه در ایران برای خیلی‌ها مهم است اما دوست دارم زیبا فوتبال بازی کنم. بازیکنان ما کمی جوان هستند اما قطعا این بازیکنان در آینده حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت. این بازیکنان نیاز به پختگی دارند و مطمئنم در آینده همین بازی تبدیل به برد خواهد شد. ما امروز می‌توانستیم ببریم. بازیکنان پرسپولیس از خودگذشتگی کردند اما بازیکنان ما این کار را نکردند. اگر برعکس بود قطعا ما می‌بردیم.

سرمربی پیکان درباره رویکرد باشگاهش گفت: فلسفه باشگاه پیکان به چیزهایی که من دوست دارم، نزدیک است. پیکان امسال بسیار جوان‌تر از گذشته شده است. این باشگاه قطعا سال‌ها می‌تواند از این بازیکنان استفاده کند. این تیم قطعا در لیگ برتر می‌ماند اما نگاه من و باشگاه برای آینده است. ما برای جامعه فوتبال کار بزرگی انجام دادیم. زحماتی باشگاه‌هایی مثل پیکان است که باعث رشد بازیکنان می‌شود.

او ادامه داد: امیدوارم همین روند را بتوانیم ادامه دهیم. بازیکنانی که حقشان است بازی کنند، می‌توانند به تیم ما بیایند و بازی کنند. مطمئن باشید نصف این بازیکنان جوان را تیم‌های دیگر می‌خواهند و این باعث افتخار من و کادرفنی است.

خطیبی با بیان این‌که تیمش در این دیدار میزبان نبود، عنوان کرد: ما از هیچ نظری میزبان نبودیم. من نمی‌خواهم پرسپولیس یا سازمان لیگ را زیر سوال ببرم اما اولویت ما کرج و اراک بود. ما قزوین را انتخاب نکردیم. دیگران قزوین را انتخاب کردند. شب بازی که زنگ زدیم هتل بگیریم، متوجه شدیم که پرسپولیس می‌دانست که در قزوین بازی برگزار می‌شود. این کار درست نیست. باید تیم‌های جوان را بیشتر حمایت کنند. به خاطر اینکه پیکان هوادار ندارد این اتفاق رخ داد؟ در یکی دو روز گذشته فهمیدم که در پشت پرده فوتبال برای بعضی از تیم‌ها مسائلی وجود دارد.

او درباره میزبانی تیمش در بازی بعدی گفت: ما از میزبانی تشکر کردیم اما مساله این است که قزوین انتخاب ما نبود. ورزشگاه دستگردی قول داده که برای بازی بعدی این ورزشگاه را برساند. باشگاه تصمیم می‌گیرد در کدام ورزشگاه میزبانی کنیم. با این حال این زمین از خیلی از زمین‌ها بهتر است.

سرمربی پیکان اضافه کرد: من اصلا نمی‌توانم به بازیکنانم بگویم دفاع کنید و یک امتیاز کسب کنید. من می‌خواهم تماشاگر از فوتبال لذت ببرد و نمی‌خواهم مثل برخی از آقایان دفاعی بازی کنم. دوست دارم از فوتبال لذت ببرم. مطمئنم هواداران پرسپولیس هم از بازی ما لذت برد. در زندگی‌ام بلد نیستم ضد فوتبال بازی کنم و این شیوه من تا آخر زندگی‌ام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه