English

کریستیانو رونالدو:

بدنبال رسیدن به رکورد ۱۰۰۰ گل هستم

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال ابراز داشت: به چالشی جذاب دعوت شده‌ام و آن هم رسیدن به آمار ۱۰۰۰ گل است هرچند که می‌دانم تحقق این امر بسیار سخت است. از لحاظ روحی کاملاً آمادگی رسیدن به این رکورد را دارم اما باید دید شرایط جسمی چگونه پیش می‌رود.

بدنبال رسیدن به رکورد ۱۰۰۰ گل هستم

به گزارش خبرگزاری موج، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال ی تیم فوتبال النصر عربستان پس از پیروزی در بازی جمعه شب برابر اسلواکی در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در خصوص رکورد جدیدی در فوتبال حرفه‌ای خود صحبت کرد.

او در پایان این بازی گفت: «پینتو دو کاستا» مدیر باشگاه پورتو من را به چالشی جذاب دعوت کرده است و آن هم رسیدن به آمار ۱۰۰۰ گل است هرچند که می‌دانم تحقق این امر بسیار سخت است. از لحاظ روحی کاملاً آمادگی رسیدن به این رکورد را دارم اما باید دید شرایط جسمی چگونه پیش می‌رود. اگر پاها و بدن من همانطور که من با آنها رفتار می‌کنم با من رفتار کنند این آمار را خواهیم دید.

او در ادامه گفت: همین قدم‌های کوچک هستند که به من انگیزه می‌دهند به چنین رکوری دست پیدا کند. هنوز راه زیادی در پیش است و باید مرحله به مرحله جلو برم.

کریستیانو رونالدو که تاکنون ۸۵۱ گل زده دارد تاکید کرد: من اهدافم را کوتاه مدت دنبال می‌کنم و برای اینکه به ۱۰۰۰ گل برسم باید اول ۹۰۰ گل بزنم. اما برای رسیدن به ۱۰۰۰ گل هنوز راه طولانی در پیش است. اما هرچیزی ممکن است. من نمی‌توانم متفاوت فکر کنم. من نمی‌خواهم بگویم: "اوه، من تا ۴۱، ۴۲ سالگی بازی می‌کنم …". من چنین اهدافی ندارم. من می‌خواهم از لحظه حال لذت ببرم و اکنون احساس خوبی دارم، از باشگاهم و تیم ملی خوشحالم، همه چیز خوب پیش می‌رود، گل‌های زیادی به ثمر رسانده ام و از نظر بدنی احساس خوبی دارم. بدیهی است که من می‌خواستم این رکورد تیم ملی را بشکنم، از نظر تعداد گل و تعداد بازی قبلاً این کار را کرده ام و همانطور که همیشه گفتم، من رکوردها را دنبال نمی‌کنم، رکوردها من را دنبال می‌کنند. بنابراین من با این تفکر ادامه خواهم داد.»

تیم ملی فوتبال پرتغال جمعه شب در دیدار مرحله گروهی مقدماتی یورو ۲۰۲۴، موفق شد با دو گل کریستیانو رونالدو تیم اسلواکی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. کاپیتان تیم ملی پرتغال در حال حاضر ۱۲۵ گل برای تیم ملی به ثمر رسانده و رکورد خود را به روز کرده است.

کریستیانو رونالدو ۷۳ گل خود را در سطح بین‌المللی پس از سن ۳۰ سالگی به ثمر رسانده است. هیچ فوتبالیستی در هیچ سنی نتوانسته است به این رکورد برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه