English

سرمربی تیم ملی هندبال ایران:

برای کسب مدال تا آخرین لحظه می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پیش از اعزام تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو در جریان آخرین تمرین تیم ملی هندبال مردان گفت: شخصیت من طوری نیست که قول مدال بدهم اما تا آخرین لحظه می جنگیم.

برای کسب مدال تا آخرین لحظه می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری موج، ووسلین وویویچ پیش از اعزام تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو در جریان آخرین تمرین تیم ملی هندبال مردان گفت: شخصیت من طوری نیست که قول مدال بدهم اما تا آخرین لحظه می جنگیم.

آخرین تمرین تیم ملی هندبال مردان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در تالار هندبال تهران و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

ووسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اردوی دوم ما هست و اردوی نخست را در صربستان برگزار کردیم. از اردوی صربستان راضی بودم برخی بازیکنان کمی آسیب دیدگی‌های جزئی دارند اما شرایط خوب است.

وی ادامه داد: گروه ما در گروه مرگ است و با ژاپن و عربستان در یک گروه قرار داریم و امیدوارم آنها را ببریم و از گروه مان صعود کنیم.

وی در مورد بازیکنان لژیونر و پیوستن آنها به تیم در بازی‌ها هم گفت: دو بازیکن لژیونر داریم که در تلاشیم به تیم بپیوندند.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان در مورد پیش بینی کسی نتیجه هم گفت: شخصیت من این طور نیست و قول مدال نمی‌دهم تا لحظه آخر برای مدال می‌جنگیم اما دنبال بهترین نتیجه هستیم. بعد از این بازی‌ها ۱۰ روز استراحت داشته و بعد از آن به بازی‌های انتخابی المپیک می‌رویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه