English

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران:

تنها مشکلم با ایران زبان است

هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، پس از باخت مقابل لبنان در نشست بعد از بازی با این تیم گفت: در بعضی از دقایق کنترل بازی را از دست دادیم اما تیم من تا آخرین لحظه جنگید

تنها مشکلم با ایران زبان است

به گزارش خبرگزاری موج، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در این سه ماه تنها مشکل من در تیم ملی، زبان است.

هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، پس از باخت مقابل لبنان در نشست بعد از بازی با این تیم گفت: در بعضی از دقایق کنترل بازی را از دست دادیم اما تیم من تا آخرین لحظه جنگید و همه بازیکنان باید سرشان را بالا نگه دارند. ما با اختلاف ۸ امتیاز باختیم اما در دقایق آخر این اختلاف به ۴ رسید که این موضوع در بسکتبال یعنی بازی نزدیکی با هم داشتیم.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی کاپیتان از تیم ملی بسکتبال قطعی شد

 

او ادامه داد: شاید نتایج خوبی در جام جهانی نگرفتیم، اما تمام تیم ما تا لحظه آخر جنگید و بازیکنان کنار هم بودند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره خداحافظی حامد حدادی از تیم ملی نیز گفت: حامد حدادی بعد از یک مصدومیت طولانی مدت به تیم ملی برگشت و عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت. حتی در بازی آخر ۱۴ امتیاز کسب کرد که یک عملکرد خوب است. او نه تنها  یگ الگو ورزشی برای بسکتبالیست‌ها، بلکه برای همه ورزشکاران است. 

دمیر درباره اولین تجربه سرمربیگری خود آن هم با تیم ملی ایران در جام جهانی نیز توضیح داد: ایرانیان اهمیت زیادی به بسکتبال می‌دهند و هر کدام از بازیکنان تیم ملی هم استعدادهای بسیار خوبی هستند. جو و انرژی داخل تیم فوق‌العاده است و تنها مشکل من زبان است.

او ادامه داد: بازیکنان باتجربه در تیم همیشه مترجم من برای جوان‌ترها بودند و در این سه ماه تلاش زیادی کرده‌ایم و امروز آن‌ها عملکرد قابل احترامی داشتند. تمام تلاششان را کردند. این تورنمنت تجربه خوبی برای آن‌ها بود و من و اعضای کادرفنی در این سه ماه به این باور رسیدیم که می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم. 

دمیر در پایان گفت: بعد از این سه ماه پیشرفت خوبی داشتیم و این نسل بسکتبال ایران نیاز به زمان بیشتر دارد و بهتر خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه