English

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران:

بسکتبال ایران آماده حضور در المپیک نیست

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما برای المپیکی شدن در این رقابت‌ها به اندازه کافی خوب نبودیم و شانس کمی داریم.

بسکتبال ایران آماده حضور در المپیک نیست

به گزارش خبرگزاری موج، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از باخت شاگردانش مقابل اسپانیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: امروز بازی را خوب شروع کردیم و با تمرکز پیش رفتیم اما در ادامه اشتباهاتی داشتیم که باعث شد نتیجه تغییر کند.

او ادامه داد: البته باید بدانیم که این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما بود و خوب جنگیدیم. به هر حال باید قبول کنیم که برابر حریف بزرگ و قدرتمندی بازی کردیم.

دمیر درباره شانس باقی مانده ایران برای صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز گفت: ما برای المپیکی شدن در این رقابت‌ها به اندازه کافی خوب نبودیم و شانس کمی داریم. من می‌دانم که المپیک چقدر مهم است، اما برنامه ما برای بسکتبال ایران محدود به چند تورنمنت نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره شانس برد شاگردانش مقابل لبنان نیز گفت: الان قطعا تجربه بیشتری داریم و اگر بتوانیم اشتباهات کمتری در بازی انجام دهیم و با کیفیت بالاتری بازی کنیم، به نتیجه دلخواه می‌رسیم.

ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال ایران نیز در گفت: واضح است که در این‌ تورنمت هیچ بازی راحتی وجود ندارد، ما امروز خوب بازی کردیم اما اسپانیا برابر ما قرار داشت که قدرت آن‌ها برای کسی پوشیده نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه