English

باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد

مبلغ رضایت نامه گوستاوو واریز شده است/ کارت بازی تمامی بازیکنان تراکتور صادر شد

با اعلام باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه در راستای آمادگی برای اولین بازی در لیگ‌برتر تمام مدارک مورد نیاز را در تاریخ هفتم مرداد به سازمان لیگ تحویل داده و در سامانه ثبت کرده و منتظر صدور کارت اعضای تیم برای دیدار با سپاهان در تاریخ ۱۲ مرداد ماه بود که مسابقات یک هفته به تعویق افتاد.

مبلغ رضایت نامه گوستاوو واریز شده است/ کارت بازی تمامی بازیکنان تراکتور صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز دوشنبه ۱۶ مردادماه خبری مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتور فیفا به‌دلیل شکایت باشگاه کرایووا بابت رضایت‌نامه گوستاوو واگنین را مخابره کردند.

باشگاه تراکتورسازی در واکنش به این موضوع طی اطلاعیه‌ای نوشت: مبلغ رضایت‌نامه «گوستاوو واگنین» پیش از این به صورت کامل به حساب معرفی شده واریز شده است؛ اما چون شماره حساب نزد «سیتی بانک نیویورک آمریکا» بوده، کل مبلغ در بانک بلوکه و به باشگاه رومانیایی منتقل نشد.

بار دیگر از باشگاه مذکور شماره حساب جدید درخواست کردیم که با تعلل آن‌ها مواجهه شد؛ اما ساعتی پیش، مبلغ مورد نظر برای رضایت نامه گوستاوو واریز شد. باتوجه به اینکه مدارک ما هفته قبل به فدراسیون تحویل داده شده و مستندات آن در سامانه هم ثبت شده است؛ کارت بازی تمامی بازیکنان جدید در فرجه زمانی مناسب صادر شده و می‌توانند تیم را در هفته اول مسابقات لیگ برتر همراهی کنند.

نامه فیفا نیز یک هفته بعد از ثبت قانونی مدارک ما واصل شده است. تأکید می‌شود، باتوجه به اینکه هفته گذشته آماده بازی با سپاهان بودیم،  مدارک لازم جهت ثبت قراردادها را به همراه صورت جلسه میزان بودجه باشگاه، به سازمان لیگ تحویل داده‌ایم و مشکلی از این حیث برای اولین مسابقه ما وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه