English

اشکان دژاگه تا فردا باید تکلیفش را با فولاد روشن کند

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: به اشکان دژاگه تا فردا فرصت داده‌ایم تا تصمیم خود را برای ماندن در فولاد اعلام کند.

اشکان دژاگه تا فردا باید تکلیفش را با فولاد روشن کند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فولاد خوزستان در حاشیه دیدار دوستانه تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در بازی‌های دوستانه به‌دنبال تیم‌های تاکتیکی هستیم. هدف نتیجه‌گیری نیست چون می‌خواهیم نقاط قوت و ضعف خودمان را شناسایی کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان اضافه کرد: در خوزستان این شانس را همه مربیان دارند که از بازیکنان جوان استفاده کنند. بازیکنان جوان و شایسته‌ای در اختیار داریم که می‌توانند به فولاد کمک کنند.

منصوریان افزود: اگر تیم ایرانی می‌خواهد در آسیا قهرمان شود باید حداقل ۱۰۰۰میلیارد تومان هزینه کند. در حال حاضر شاهد این هستیم که نمایندگان کشورهای عربستان و قطر ۱۲هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند.

وی درباره اشتباهات داوری در فوتبال ایران نیز گفت: کمک داور ویدیوئی(VAR) از نان شب واجب‌تر است. باید بستری فراهم شود تا بتوانیم از این فناوری استفاده کنیم.

سرمربی فولاد همچنین درباره وضعیت ادامه همکاری با اشکان دژاگه اعلام کرد: به دژاگه تا فردا فرصت دادیم تا تصمیم خود را برای ماندن در فولاد خوزستان اعلام کند. به او نیاز دارم. اشکان به عنوان کاپیتان اسبق تیم ملی می‌تواند برای بازیکنان ما الگو باشد.

منصوریان افزود: به باشگاه فولاد خوزستان قول داده‌ام که بنزین سبز به تیم تزریق کنم. به طور حتم هدف‌مان این است تا نسبت به فصل گذشته جایگاه بهتری داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه