English

سرمربی تیم ملی فوتبال:

یقین دارم عنایتی و کادر فنی‌اش موفق خواهند بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این دوره رضا عنایتی شرایط سختی در تیم فوتبال امید دارد چرا که دیر سرمربی این تیم انتخاب شد با این وجود یقین دارم او و کادر فنی‌اش موفق خواهند بود.

یقین دارم عنایتی و کادر فنی‌اش موفق خواهند بود

به گزارش خبرگزاری موج، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا از امروز جمعه در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

تیم فوتبال امید خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا که در دهه پایانی خرداد ماه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. تمرینات امروز تیم امید با حضور امیر قلعه‌نویی و سایر اعضا کادر تیم ملی برگزار شد.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من و همکارانم وظیفه خودمان دانستیم که نه در این تمرین، بکله در تمرینات تیم نوجوانان هم شرکت کنیم، اینجا مهم کلمه ایران و مردم ایران است و هر کسی با هر نظری و یا انتقادی برای ما مهم است. از همه به خصوص مربیان و دست‌اندرکاران بیایند کمک کنند و اگر نظر و یا انتقادی دارند با من و یا رضا عنایتی مطرح کنند و حتما گوش خواهیم کرد چون همه اینها به خاطر سرافرازی کشورمان و مردم عزیزمان است.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال امید بیش از ۵ دهه است که به بازی‌های المپیک صعود نکرده و این دوره رضا عنایتی شرایط سختی دارد چرا که به او دیر گفتیم و رایزنی‌های زیادی برای انتخاب سرمربی این تیم انجام و با آدم‌های مختلفی صحبت شد و در نهایت به رضا عنایتی رسیدند و اطمینان دارم که او یکی از بهترین مربیان حال حاضر و آینده ایران خواهد بود و عملکردش را در تیم‌هایی که بوده از هوادار و نفت مسجد سلیمان همه دیدیدیم به دلیل نوع بازی تیمی و نظم و انضباطی که داشت، عملکرد خوبی داشته است.

قلعه‌نویی ادامه داد: از نظر فنی اعتقاد دارم عنایتی و همکارانش مربیان خوبی هستند و باید در ادامه راه به آنها کمک کنیم. البته این حمایت برای سایر تیم‌های پایه کشورمان نیز است و هر زمانی که در مرکز پک بودم به تمرین تیم نوجوانان هم رفتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص کمک به این تیم گفت: روزی که داشتیم برنامه‌ریزی لیگ آینده را انجام می‌دادیم، هنوز سرمربی تیم امید مشخص نشده بود و همان موقع برنامه امید را هم دیدیم. البته یک مشکلی که داریم دیدارهای این تیم در فیفا دی نیست و همان موقع قرار شد یک موصوبه را هیئت رییسه فدراسیون مصوب کند که باشگاه‌ها تحت هر شرایطی بازیکنان را در اختیار تیم قرار دهند و این مصوبه به باشگاه‌ها ابلاغ شود که همه کمک کنند. چند نفر از بازیکنان حاضر در تیم امید در لیست بزرگان بودند ولی برای ما اولویت تیم امید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه