English

رویارویی انتقامی یحیی و رسول در اراک!

سوم لیگ برتر پرسپولیس روز دوشنبه ۱۰ آبان ساعت ۱۶ مهمان آلومینیوم اراک خواهد بود.

رویارویی انتقامی یحیی و رسول در اراک!

به گزارش خبرگزاری موج،  پرسپولیس و آلومینیوم در شرایطی رو در روی هم قرار میگیرند که بازی هفته گذشته خود را با غلبه بر حریفان خود پشت سر گذاشته اند.

شاگردان یحیی گل محمدی در یک بازی سخت و نفس گیر مقابل نساجی توانستند با دبل مهدی عبدی سه امتیاز بازی را کسب کرده و در جمع شش امتیازی های بالای جدول قرار گیرند.

در آن سو، تیم خطیبی در بازی مقابل فولاد خوزستان با درخشش بازیکنانش، توانست با سه گل سه امتیاز مهم بازی را در کیسه خود جمع آوری کند‌.

شرایط دو تیم در جدول رده بندی در حال حاضر پرسپولیس با یک بازی کمتر از سپاهان و استقلال، با شش امتیاز در رده چهارم جدول و  آلومینیوم با ۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ بیست و یکم قرار دارند. با نگاه به دو بازی گذشته ی این دو تیم، به نظر می رسد شاهد بازی جذاب و پر افت و خیزی خواهیم بود.

سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی است. ادامه ی روند شکست ناپذیری پرسپولیس قهرمان پنج دوره لیگ برتر، با کسب پیروزی دو بر یک مقابل نساجی مازندران، رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۵۰ روز رساند.

آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر، در هفته دوازدهم فصل بیستم در مقابل آلومینیوم اراک با مربیگری رسول خطیبی، رقم خورد و تا امروز باختی نداشتند که یک رکورد خارق العاده در فوتبال باشگاهی است.

سرخ پوشان تهرانی با تمام قوا تلاش می کنند تا این رکورد را حفظ کنند.

حامد پاکدل بازیکنی که با لباس آلومینیوم به پرسپولیس گل زده، حال با لباس تیم محبوب خود مقابل تیم سابقش قرار میگیرد.

با توجه به بازیهای درخشانی که در چند بازی گذشته برای پرسپولیس انجام داد و موفق شد یک گل هم به فولاد بزند، برای بازی مقابل تیم سابقش انگیزه ی بالایی دارد.

باید دید که آیا یحیی از او در ترکیب ثابت استفاده خواهد کرد یا مانند بازی های گذشته به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین خواهد شد.

 

تقابل دو مربی:

 

یحیی گل محمدی و رسول خطیبی شش بار با تیمهای مختلف رو در روی هم قرار گرفته اند که ماحصل آن سه برد برای یحیی، دو برد برای خطیبی و یک مساوی به دست آمده است.

پرسپولیس فصل پیش موفق شد پنجمین قهرمانی متوالی خود را با کسب ۶۷ امتیاز به دست آورد.

آلومینیوم اراک نیز با ۳۷ امتیاز در رده ۱۱ جدول قرار گرفت.

این تیم اراکی فصل جدید را با قدرت شروع کرده و امیدوار است با رسول خطیبی بتواند نتایج قابل قبولی را کسب کند.

 

غایبین دو تیم:

 

پرسپولیس در این دیدار مهدیخانی را که چندی پیش به دلیل مصدومیت زیر تیغ جراحی بود، و همچنین امید عالیشاه یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود را که در تمرین روز شنبه مصدوم شده را روی نیمکت خود ندارد. باید دید در غیاب عالیشاه که همیشه در ترکیبِ ثابت قرار داشت، مربی سرخپوشان چه ترکیبی را خواهد چید؟!

از تیم آلومینیوم نیز، امیر هوشمند و ساسان حسینی به دلیل محرومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست دادند. دلیل محرومیت این دو بازیکن عدم شرکت در اردوی تیم امید می باشد.

این دیدار فردا ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

قضاوت این دیدار حساس را سید علی اصغر مومنی به همراه دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و احمد محمدی سوت خواهد زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه