English

صالحی امیری:

دنبال تربیت انسان‌ های با فضیلت هستیم

رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما با مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک دنبال تربیت انسان‌های با فضیلت هستیم که الگو برای جهانیان باشند.

دنبال تربیت انسان‌ های با فضیلت هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، پنجمین نشست کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک با موضوع معنویت و ورزش برگزار شد. در این نشست محمود خسروی وفا رییس کمیته پار المپیک، رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، اورسجی رییس فدراسیون کبدی و تعدادی از نایب رییسان بانوان فدراسیون‌ها حضور داشتند.

بهداد سلیمی و حسن رنگرز هم در این نشست حضور داشتند.

* نیاز جامعه مخصوصا ورزش ایران معنویت گرایی است

رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در ابتدای این نشست بیان کرد: ما بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم روح اخلاق و معنویت را در ورزش ایران بدمیم. مفهوم معنویت در جامعه ما گمشده است و اگر امروز دچار بحران معنویت هستیم به این دلیل است که اخلاق مخدوش شده است. نیاز جامعه مخصوصا ورزش ایران معنویت گرایی است.

او ادامه داد: انسان با فضیلت و اخلاق و دین مدار فساد نمی‌کند و اگر امروز فقر و فساد و حاشیه‌نشینی و ده‌ها چالش دیگر را  می‌بینم به دلیل فاصله گرفتن از معنویت است. ما با مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک دنبال تربیت انسان‌های با فضیلت هستیم که الگو برای جهانیان باشند و فقط دنبال سکو و سکه نیستیم اما نمی‌دانم چقدر موفق خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه