English

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه های کشور در گفتگو با موج:

بلیت فروشی تا دو ساعت قبل از باز شدن درب ورزشگاه ادامه دارد/تا رسیدن به بستر مناسب هوادارن صبوری کنند

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه های کشور گفت: سامانه بلیت فروشی تا دو ساعت قبل از باز شدن درب ورزشگاه امکان خرید بلیت را به هواداران می دهد.

بلیت فروشی تا دو ساعت قبل از باز شدن درب ورزشگاه ادامه دارد/تا رسیدن به بستر مناسب هوادارن صبوری کنند

علی اصغر انتظار خیر مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه های کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج در ارتباط با قرار نگرفتن بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان بر روی سامانه، گفت: همانطور که در جریانید بلیت فروشی الکترونیک کار تازه ای است که باید در مسیر درست خودش حرکت کند و اگر این اقدامات درست طی نشود باز هم به شیوه سنتی باز خواهیم گشت. بنابراین انتظار می رود با تصحیح روندها و حرکت در مسیر درست به زودی این اتفاقات هم کمتر شده و مسیر برای حضور هواداران در استادیوم ها هموارتر شود.

وی در ارتباط با زمان قرار دادن بلیت بازی ها در سامانه فروش اینترنتی بلیت فوتبال گفت: در بازی های حساس مانند دربی پایتخت قرار بر این شده است که پنج روز قبل از مسابقه سامانه برای خرید بلیت باز شود و در بازی هایی با حساسیت کمتر سه روز قبل از بازی بلیت ها بر روی سامانه قرار بگیرند.

انتظار خیر با تاکید بر اینکه تا دو ساعت قبل از باز شدن درب ورزشگاه امکان خرید بلیت از سامانه وجود دارد، گفت: طبق صحبت های صورت گرفته قرار بر این شده است که تا دو ساعت قبل از باز شدن درب ورزشگاه امکان خرید بلیت الکترونیک وجود داشته باشد، به طور مثال در دربی تهران قرار بر آن شد تا ساعت 8 درب ورزشگاه آزادی باز شود و ما تا ساعت 6 صبح روز بازی امکان خرید بلیت را برای هواداران باز گذاشته بودیم.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه های کشور افزود: این سیستم یک سیستم نوپاست و برای اجرایی شدن کامل آن نیاز به فرهنگ سازی و مهیا کردن بستر های مورد نیاز داریم. از هوادارن درخواست داریم که با صبر ما را در مسیر این اتفاق یاری کنند تا بتوانیم اشکالات وارده را هرچه سریعتر مرتفع کرده و خدمات مناسب به هواداران ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه