English

افشین قطبی:

آماده کسب پیروزی مقابل استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آماده کسب پیروزی مقابل استقلال هستیم.

آماده کسب پیروزی مقابل استقلال هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، افشین قطبی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در اهواز اظهار داشت: استقلال تیم پرمهره ای است و بی شک 10 برابر ما بودجه دارد به همین دلیل ما باید وظیفه شناس باشیم تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم.

وی در خصوص بازی مقابل استقلال گفت: بازیکنان فولاد خوزستان وقتی با تیم های بزرگ بازی دارند همیشه بهتر کار می‌ کنند لذا هیچ وقت نگران بازی برابر استقلال و پرسپولیس نیستم چون من مطمئنم بازی خوبی انجام می‌ دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که باید در حمله با سرعت و دقت از فضاهایی که استقلال به ما می‌ دهد استفاده کنیم گفت: ما در بازی قبل 38 بار در محوطه جریمه حریف حضورداشتیم اما نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم بنابراین در بازی فردا باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت مریدی و تاثیر غیبت او بر روی تیم گفت: وقتی تیم فولاد را انتخاب کردم می ‌دانستم مهره های زیادی ندارم و در این بین عبدالله کرمی و سینا مریدی را هم از دست دادیم و در بازی با تراکتورسازی آنها را نداشتیم و به همین خاطر پنج امتیاز از دست دادیم ، مریدی تازه به تیم اضافه شده و در طول هفته با ما تمرین کرد که امیدوارم در ادامه مسابقات بتواند یاریگر تیم باشد.

قطبی اظهار داشت: تیم های پرسپولیس و استقلال وقتی در آزادی بازی می ‌کنند چهره متفاوتی دارند زیرا این استادیوم چمن خوبی دارد و روی کیفیت کار آن ها تاثیر دارد.

وی افزود: از دید من هر بازی ویژگی های خودش را دارد و تیم ما هم آماده این بازی است، استقلال تیم خوبی است و فوتبال قشنگی بازی می ‌کند ولی بازی فردا برای ما به یقین متفاوت خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسشی درباره الگوبرداری هواداران فوتبال در ایران افزود: فوتبال ایران پر از عشق و احساس است لذا انتظار می رود که رفتارهای خیلی بهتری با هم داشته باشیم، معتقدم بازی فوتبال آیینه ای از فرهنگ ما در جامعه است و اگر در مدارس،ورزشگاه ها و ... مبانی این فرهنگ را به درستی آموزش دهیم همه چیز درست می‌ شود.

سرمربی فولاد گفت: اگر ما عکس العمل های بعد از باخت و برد را کنترل کنیم همه چیز در فوتبال زیبا خواهد شد ،در بسیاری از بازی‌ های استقلال و پرسپولیس بازیکنان این 2 تیم بعد از هر تصمیم داور، به سمت او می ‌روند که کار درستی نیست، این بازیکنان الگوهای جوانان ما هستند لذا آن ها باید با رعایت اخلاق ، فرهنگ بهتری را در ورزشگاه ها ترویج کنند.

با توجه به تاخیر در پرواز و ترافیک مقابل فرودگاه اهواز تا هتل محل اقامت تیم استقلال، وینفرد شفر نتوانست در این نشست خبری حاضر شود و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه