English

پیام تبریک وزیر ورزش به کاروان ایران در المپیک جوانان

وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک جوانان آرژانتین را تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر ورزش به کاروان ایران در المپیک جوانان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک جوانان آرژانتین را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سایه الطاف باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)،قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی در المپیک جوانان حماسه خلق کردند،تا برگی زرین را برصفحه تاریخ ورزش ایران بیفزایند.

فرزندان غیور ایران با تلاشی بی نظیر و درخشان و با کسب افتخاراتی ارزشمند به عنوان ارزشمند هفتمی بازیهای المپیک جوانان دست یافتند و با جهشی بسیار قابل توجه و صعود ۱۷ پله ای نسبت به دوره گذشته ، شادی را بر دل میلیونها ایرانی میهمان و افقی روشن در برابر دیدگان جهان از آینده ورزش این سرزمین ترسیم کردند.

حال همگان می دانند در برابر خواست دختران و پسران ایران زمین ،هیچ سدی یارای مقاومت نیست و هر تنگنایی انها را مقاوم تر و مصمم تر در مسیر پیروزی قرارمی دهد.

اینجانب ضمن قدر شناسی از تمامی ملی پوشان ،کادر فنی ،مربیان و تمام کسانی که در اماده سازی کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ سهم داشته، از خداوند متعال صحت ،سلامتی و موفقیت تمام قهرمانان این سرزمین راخواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه