English

آلگری:

می‌خواهم به حضور خود در یووه ادامه دهم

سرمربی یوونتوس به خبر جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد و گفت: من تا سال ۲۰۲۰ با یوونتوس قرارداد دارم و از حضور در این تیم خوشحال هستم. می‌خواهم به حضور خود در یووه ادامه دهم.

می‌خواهم به حضور خود در یووه ادامه دهم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  مدیاست، در هفته سی و دوم رقابت‌ های سری A، یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود از سامپدوریا پذیرایی کرد و توانست از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کند و با سه گل حریفش را شکست دهد تا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد شش هفته باقی‌ مانده به پایان لیگ اختلافش را با ناپولی به شش امتیاز افزایش داد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از بازی، گفت‌: خوشحالم که در این دیدار هم توانستیم به پیروزی برسیم. هنوز تا قهرمانی راه زیادی باقی مانده است و باید به تلاش خود ادامه‌ داد.

او ادامه‌ داد: دیدار برابر سامپدوریا سخت بود چرا که تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود و بازیکنان از نظر روحی در وضعیت خوبی به سر نمی‌بردند اما خوشبختانه توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاریم.

سرمربی یوونتوس درباره احتمال جدایی خود از این تیم، گفت‌: من تا سال ۲۰۲۰ با یوونتوس قرارداد دارم و از حضور در این تیم خوشحال هستم. می‌خواهم به حضور خود در یووه ادامه دهم. فعلا به شایعات توجهی نمی‌کنم. باید عنوان قهرمانی در رقابت‌های سری A و جام حذفی را به دست آوریم.

آلگری چهارمین فصل حضورش در یوونتوس را پشت سر می‌گذارد و توانسته با این تیم سه قهرمانی در سری A را به دست آورد و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی خود نیز هست. این سرمربی توانسته تیم را دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه