English

دیبالا:

رقابت سختی با ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی داریم

ستاره آرژانتینی یوونتوس گفت: هر دیداری برای ما سخت است و سه امتیاز دارد. به خوبی می‌دانیم که رقابت سختی با ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی داریم. ناپولی منتظر کوچک‌ترین لغزش ما است تا به صدر جدول برگردد.

رقابت سختی با ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی داریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  اسکای اسپورت، در آغاز هفته سی و دوم رقابت‌ های سری A یوونتوس در خانه بنونتو به میدان رفت و توانست با درخشش دیبالا بازی را به سود خود به پایان رساند.

یوونتوس در این دیدار با نتیجه‌ ۲ بر یک عقب بود اما هت‌تریک دیبالا باعث شد تا بیانکونری‌ها سه امتیاز دیگر را به اندوخته خود اضافه کنند تا همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

پائولو دیبالا بعد از بازی گفت‌: هر دیداری برای ما سخت است و سه امتیاز دارد. به خوبی می‌دانیم که رقابت سختی با ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی داریم. ناپولی منتظر کوچک‌ترین لغزش ما است تا به صدر جدول برگردد. فرصت از دست دادن حتی یک امتیاز را هم نداریم و باید با قدرت به پیروزی‌های خود ادامه‌ دهیم.

او ادامه‌ داد: بازی سختی برابر تیم قعرنشین بنونتو داشتیم. آنها بازیکنان بلندقدی داشتند و با ارسال توپ‌های بلند دروازه ما را تهدید کردند. همواره بازی کردن برابر تیم‌هایی که چیزی برای از  دست دادن ندارند سخت است. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد تا قهرمانی خود را نهایی کنیم. فرصتی برای اشتباه و لغزش نداریم.

یوونتوس با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی و هفت امتیاز بیشتر در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. این‌ در حالی است که تنها شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی