English

برانکو:

ما چیزی برای پنهان کردن نداریم

سرمربی پرسپولیس گفت: کمیته اخلاق وظیفه خودش را انجام داد ما چیزی برای پنهان نکردن نداریم و به عنوان باشگاه باید به این سازمان‌ها احترام بگذاریم.

ما چیزی برای پنهان کردن نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نحوه جذب بازیکنان اوکراینی که مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته اخلاق در رابطه با بازی‌کردن و بازی‌نکردن این بازیکنان اوکراینی سوالی نکرد و فقط درباره نحوه آمدن این فوتبالیست ها پرسیدند که وظیفه خودش را به انجام رساند و بالاخره پرونده این موضوع باید بسته می‌شد ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و به عنوان باشگاه باید به این سازمان‌ها احترام بگذاریم.

وی افزود: بنگستون و اومانیا هم به پرسپولیس آمدند ولی بازی نکردند. اومانیا سومین سال است که به جام جهانی می رود ولی ذخیره محمد انصاری بود. فوتبال همین است. لوکا ماریچ هم آمد ولی زیاد بازی نکرد. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و هرچه که لازم بود را گفتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مخالفتش با حضور بشار رسن در اردوی تیم ملی عراق در آستانه دربی گفت: این را از شما می شنوم. آن زمان که فیفا دی نیست. نه از باشگاه خبری آمده که بشار دعوت شده و نه خودش حرفی زده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه