English

برانکو:

پرسپولیس سزاوار این برد بود/ اولویت فوتبال ایران باید تیم ملی باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که برد مهمی مقابل پیکان به دست آوردیم، گفت: پیروزی مهمی بود. فکر می‌کنم این سنگین ترین شکست پیکان در این فصل بود. پیکان تیم خوب و سازماندهی شده‌ای بود اما پرسپولیس سزاوار این برد بود.

پرسپولیس سزاوار این برد بود/ اولویت فوتبال ایران باید تیم ملی باشد

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از برد مقابل پیکان با بیان اینکه پرسپولیس سزاوار این برد بود، اظهار کرد: از این پیروزی راضی و خوشحال هستیم. پیروزی مهمی بود. پیکان حریف سرسختی بود. فکر می‌کنم این سنگین ترین شکست پیکان در این فصل بود. پیکان تیم خوب و سازماندهی شده‌ای بود به هواداران تبریک می‌گویم. دو گل زود هنگام را به ثمر رساندیم. این دو گل زودهنگام به ما اطمینان خاطر داد.

بار دیگر ثابت کردیم که داشتن نیمکت قوی مهم است

او افزود: به جز گلی که خوردیم در بقیه زمان‌ها بر بازی مسلط بودیم. ما باید پیش از گل سوم تکلیف دیدار را روشن می‌کردیم. یک بار دیگر ثابت کردیم که داشتن نیمکت قوی مهم است. ما سه بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم اما نیمکت ما طوری است که می‌تواند در هر لحظه نتیجه را تغییر دهد. از هواداران تشکر می‌کنم که یار دوازدهم ما هستند. خوشحالیم که توانستیم دل آن‌ها را شاد کنیم.

برانکو

برانکو درباره آماده بودن پرسپولیس گفت: امروز پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. شوت‌های از راه دور مسئله‌ای است که ما روی آن اصرار داریم. مقابل گسترش این کار را انجام دادیم و امروز هم جزو برنامه‌مان بود. ما همچنین از بازیکنان خواستیم تا هنگام ضربه آخر با تعداد بیشتری در محوطه جریمه باشند. شوتزنی از راه دور برنامه ما بود و عملکرد بازیکنان نشان می‌دهد که من راضی هستم. شوت‌های خوبی از طرف مسلمان، نعمتی و منشا داشتیم. شوت زدن بخشی از کار است که نقش مهمی را ایفا می‌کند. فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و از بازیکنانم بسیار راضی هستم.

 نشان دادیم انرژی و قدرت‌مان بیش از پیکان است

او درباره دو گل زودهنگام این تیم و شبیه بودن پرسپولیس امروز به دهه شصت گفت: ما خود را آماده می‌کنیم تا فلسفه و دیدگاه پرسپولیس‌مان در کنار ارتش سرخ نشان دهد که نمی‌تواند بسته و بزدلانه بازی کند. برای ما فرقی نمی‌کند که در خانه یا خارج از خانه بازی کنیم. پرسپولیس باز بازی می‌کند و به فکر حمله است. می‌دانیم که همیشه همه چیز عالی نخواهد بود و همه کار برای هوادارانمان می‌کنیم. امروز پیکان هم مثل ما می‌خواست هجومی بازی کند اما نشان دادیم انرژی و قدرت‌مان بیش از حریف است. می‌دانیم حریفان مقابل ما بسته بازی می‌کنند. ما پس از تساوی مقابل نفت و گسترش و این دیدار ۱۶ موقعیت گل داشتیم. دوست دارم بازیکنان در کنار هواداران از بازی لذت ببرند و در آخر بازی شاد باشند. تشویق و دست زدن‌های آخر بازی بزرگترین پاداش من و بازیکنان است.

برانکو

سرمربی پرسپولیس درباره بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر ایران گفت: این سوال سختی است. منشا فصل خوبی را در پیکان گذراند و در تیم ما در خیلی از بازی‌ها تاثیر گذار بوده و کیفیتش رانشان داده است. اوج  عملکرد او در لیگ قهرمانان آسیا بود. ما انتظار داریم که منشا همیشه کیفیت امروز را نشان دهد.

لیگ قهرمانان تداخلی با جام جهانی ندارد

او درباره اظهار نظر اوسیانو کروز مبنی بر اینکه اولویت فوتبال ایران باید تیم ملی باشد و اینکه فوتبال ایران باید مشخص کند که خواهان کسب نتیجه در لیگ قهرمانان یا جام جهانی است پاسخ داد: من نمی‌دانم این مصاحبه درباره چه بوده و علاقه ندارم درباره‌اش صحبت کنم. لیگ قهرمانان تداخلی با جام جهانی ندارد. فکر می‌کنم در ایران همه علاقه دارند تیم ملی در جام جهانی نتیجه بگیرد و هم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند.

برانکو افزود: آیا منظور کروز این بوده که به بازیکنانم استراحت بدهم؟ آقای کروز چه کسی است؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی