English

هاینکس:

باید نقاط ضعف‌مان را بر طرف کنیم

سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش در بازی برابر ماینتس ابراز نارضایتی کرد و گفت: در این بازی ما تنبل بودیم. باید نقاط ضعف‌مان را بر طرف کنیم تا در بازی‌های آتی به مشکل بر نخوریم.

باید نقاط ضعف‌مان را بر طرف کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کیکر، در هفته‌ بیست و یکم بوندسلیگا، بایرن مونیخ دیشب (شنبه) به مصاف ماینتس رفت و توانست با دوگل برابر این تیم به برتری برسد.

یوپ هاینکس

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ بعد از این مسابقه، گفت‌:  تیمم تا قبل از ۴۵ ‌دقیقه دوم عملکرد خیلی خوبی داشت و ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خوشبختانه از موقعیت‌های خودمان نیز استفاده کردیم و دوبار  دروازه‌ حریف را باز کردیم ولی در نیمه دوم خیلی بد ظاهر شدیم. بسیار کند و بی‌برنامه بودیم و اعتراف می‌کنم که ماینتس در نیمه دوم خیلی از ما بهتر بود و موقعیت‌های گل خوبی هم داشت. آن‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کنند و تلاش کردند تا از این بازی امتیاز بگیرند. من از این نمایش تیمم در کل راضی نیستم و انتظار دارم بازیکنانم در هر مسابقه کاملا جدی و مصمم ظاهر شوند. در این بازی ما تنبل بودیم. باید نقاط ضعف‌مان را بر طرف کنیم تا در بازی‌های آتی  به مشکل بر نخوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه