English

هاینکس:

شرایط در بایرن مونیخ بسیار خوب است

سرمربی بایرن مونیخ عنوان کرد: در بایرن مونیخ شرایط بسیار خوب است. در حال‌ حاضر می‌توانم از تمام بازیکنان حاضر در تیم به صورت متناوب استفاده کنم.

شرایط در بایرن مونیخ بسیار خوب است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کیکر، با توجه به شایعاتی که درباره پیوستن آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ به چلسی شنیده شده ولی این انتقال هنوز نهایی نشده است. از طرفی بعد از حضور لئون گورتسکا از فصل بعد در بایرن مونیخ دیگر جایی برای ویدال در این تیم نخواهد بود.

سرنوشت ویدال تابستان مشخص می‌شود

یوپ هاینکس درباره وضعیت ستاره شیلیایی تیمش گفت‌: از نظر من ویدال برای ما یک بازیکن مهم محسوب می‌شود. او تا سال ۲۰۱۹ با ما قرارداد دارد و هر وقت برای تیم بازی کرده است، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. شما کافی است عملکرد او در نیمه دوم بازی برابر وردربرمن را ببینید تا برای شما مشخص شود که او چه بازیکن فوق‌العاده‌ای است. تجربه  بالای ویدال از او بازیکنی در حد کلاس جهانی ساخته است. با این حال ممکن است در سال آینده تصمیماتی گرفته شود، او حداقل تا تابستان در این جا خواهد ماند و بعد از پایان فصل درباره ادامه‌ همکاری ویدال با بایرن مونیخ صحبت خواهد شد.

یوپ هاینکس

بایرن مونیخ با شانزده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی مقتدرانه صدرنشین بوندسلیگا است و در آستانه کسب ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ آلمان است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان صحبت‌هایش گفت‌: در بایرن مونیخ شرایط بسیار خوب است. در حال‌ حاضر می‌توانم از تمام بازیکنان حاضر در تیم به صورت متناوب استفاده کنم. تمام بازیکنان چه بازیکنان نیمکت نشین و چه بازیکنان ثابت کیفیت بالایی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه