English

اسپالتی:

روزهای سختی را تجربه می‌کنیم

سرمربی اینتر بعد از پنجمین تساوی پیاپی تیمش گفت‌: باید آرامش خود را حفظ کنیم، چرا که روزهای سختی را تجربه می‌کنیم. هنوز هیچ چیزی را از دست نداده‌ایم. بازیکنان برای بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به آرامش و روحیه دادن دارند.

روزهای سختی را تجربه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری A اینتر از کروتونه پذیرایی کرد و انتظار می رفت که به روند تساوی های ناامید کننده خود پایان دهد اما  این بار هم تیم اسپالتی با وجود بازی کردن در جوزپه مه آتسا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد و یک نتیجه‌ ناامید کننده دیگر را با اسپالتی به دست آورد تا ثابت کند که در بحران واقعی به سر می‌برد.

اینتر در هشت بازی اخیر خود رنگ پیروزی را ندیده است. شش تساوی و دو شکست نتیجه‌ کار شاگردان اسپالتی در هشت بازی اخیر بوده و همین باعث شده تا آنها نه تنها صدر را از دست دهند،‌ بلکه با تیم های مدعی قهرمانی اختلاف امتیازی زیادی پیدا کند.

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: واقعا نگران هستم چرا که تیم خوب بازی نمی‌کند. بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند اما انگیزه لازم را ندارند. وقتی یک بازیکن دچار اشتباه می‌شود  خود او روحیه اش خراب می‌شود.

شخصیت اینتر ضعیف شده است

او ادامه‌ داد: این نتایج نشان می دهد که شخصیت اینتر ضعیف شده است. ترس در بازیکنان ما به وجود آمده است. هیچ راهکار دیگری جز کار کردن و تلاش بیشتر نداریم.

سرمربی اینتر در پایان سخنان خود، گفت‌: باید آرامش خود را حفظ کنیم، چرا که روزهای سختی را تجربه می‌کنیم. هنوز هیچ چیزی را از دست نداده‌ایم. باید بیشتر منطقی و عقلانی برخورد کنیم. بازیکنان برای بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به آرامش و روحیه دادن دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه