English

اسپالتی:

هدف اصلی ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است

سرمربی اینتر می گوید: برای موفقیت در این تیم نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم. هدف اصلی ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است و امیدوارم که به این هدفم برسم.

هدف اصلی ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، اینتر با هدایت اسپالتی در فصل جاری رقابت‌های سری A شروعی بسیار خوبی داشت و برای چند هفته‌ای هم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت اما  چند نتیجه‌ ناامید کننده در هفته‌های پایانی باعث شد تا فاصله نرآتزوری با صدر زیاد شود.

سرمربی اینتر به نظر می‌رسد  که امید به قهرمانی تیمش ندارد. او کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هدف اصلی تیمش در فصل جاری دانست.

او گفت‌: راه سختی را در پیش گرفته‌ایم اما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم و دست از تلاش برنمی‌داریم. ما تا پایان فصل موانع زیادی پیش رو خواهیم داشت. دو سال با اینتر قرارداد دارم و برای موفقیت در این تیم نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم. هدف اصلی ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است و امیدوارم که به این هدفم برسم.

لوچانو اسپالتی

اسپالتی درباره دیدار حساس برابر رم، گفت‌:  این دیدار سرنوشت ساز برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود. هنوز بسیار زود است که درباره ماهیت تیم‌های صعود کرده سخن به میان آورد. حتی ۱۰ امتیاز اختلاف در مرحله کنونی را هم می‌توان جبران کرد.

بی‌صبرانه منتظر رسیدن رافینیا هستیم

سرمربی اینتر درباره فعالیت باشگاهش در فصل جابه جایی زمستانی، گفت‌: من رابطه بسیار خوبی با مدیران اینتر دارم. بی‌صبرانه منتظر رسیدن رافینیا هستیم. او می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه