English

رونالدو:

اینتر می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد

رونالدو گفت: اینتر در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده و تا الان شایسته صدرنشینی و قهرمانی بوده است. این تیم با این بازی‌های خوب می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

اینتر می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، اینتر در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکردی خیره کننده با هدایت اسپالتی داشته و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

رونالدوی برزیلی، ستاره سابق اینتر که سابقه بازی کردن در میلان را هم در کارنامه دارد، گفت‌: اینتر در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده و تا الان شایسته صدرنشینی و قهرمانی بوده است. این تیم با این بازی‌های خوب می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

او درباره دیدار حساس اینتر برابر یوونتوس، اظهار کرد: من خاطرات باورنکردنی از چنین دیدارهایی دارم. بدون شک بازی زیبایی خواهد بود و من آن را از تلویزیون تماشا خواهم کرد.

ایکاردی کلیدی‌ترین بازیکن اینتر است

رونالدو در ادامه‌  سخنان خود به ستایش از مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر پرداخت و بیان‌ کرد: او بازیکن بزرگی است و اصلی‌ترین دلیل صدرنشینی اینتر بوده است. ایکاردی زیبا بازی می‌کند و کلیدی‌ترین بازیکن اینتر است.

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در پایان صحبت‌های خود درباره حذف ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: ناپولی در دو، سه سال اخیر از بهترین‌های سری A بوده است. این تیم هم زیبا بازی می‌کند و هم نتایج خوبی کسب می‌کند. حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا من را غافلگیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه