English

دژاگه:

منتظر اولین بازی برای باشگاه ناتینگهام فارست هستم

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: "وقتی در آلمان بازی کردم، همیشه می گفتم رویای من بازی در انگلیس است. می دانم که فوتبال انگلیس چقدر سخت است اما من مشتاقانه منتظر اولین بازی برای باشگاه ناتینگهام فارست هستم.

منتظر اولین بازی برای باشگاه ناتینگهام فارست هستم

به گزارش خبرگزاری موج، اشکان دژاگه کاپیتان31 ساله کشورمان که دیشب چهارشنبه 11 بهمن ماه تا پایان فصل به باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس پیوست، از این انتقال ابراز خوشحالی کرد و گفت: واقعا خوشحالم که اینجا هستم و به انگلیس برگشته ام. ناتینگهام فارست باشگاهی بزرگ و سنتی است و من خوشحالم که اینجا هستم.

"سرمربی این تیم با نماینده من صحبت کرد و علاقه مند بود که من را جذب کند و بخاطر این که او و باشگاه به من احتیاج داشتند کار تصمیم گیری را برای من آسان کرد. من مجبور نبودم در مورد آن فکر کنم، «بله گفتن» خیلی آسان بود و امیدوارم که بتوانم به مربی، هم تیمی ها و تیمم کمک کنم. "

از بازگشت به انگلیس خوشحالم

دژاگه با فوتبال انگلیس غریبه نیست، او دو سال با فولهام در لیگ برتر بازی کرده است، و می گوید واقعا خوشحال است که به انگلیس بازگشته است.

اشکان دژاگه

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: "وقتی در آلمان بازی کردم، همیشه می گفتم رویای من بازی در انگلیس است. من در لیگ برتر با فولهام بازی کردم و اکنون در مسابقات چمپیونشیپ هستم. من این رقابت ها را دوست دارم و می دانم که فوتبال انگلیس چقدر سخت است اما من مشتاقانه منتظر اولین بازی برای این باشگاه هستم.

دژاگه افزود:"من بازیکنی هستم که دوست دارم حمله کنم. در زمین بسیار تهاجمی هستم و همیشه می خواهم برنده شویم بنابراین امیدوارم بتوانم  برای طرفداران شادی و نشاط به ارمغان بیاورم."

به گزارش خبرگزاری موج در خبر سایت باشگاه انگلیسی درباره اشکان دژاگه آمده است: بازیکن تیم ملی ایران پیش از حضور 5ساله در تیم وولفسبورگ در تیم هرتابرلین بازی می‌کرد. در سال 2012 میلادی به تیم فولام در لیگ برتر انگلیس پیوست و در 43 بازی حضور داشت. دژاگه سپس راهی تیم العربی قطر شد. او در آغاز فصل 2017 ــ 2016 میلادی نیز با تیم وولفسبورگ قراردادی امضا کرد.

تیم ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ انگلیس که سطح دوم فوتبال باشگاهی این کشور محسوب می‌شود حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه