English

یورگن کلوپ:

بازی بسیار خوبی ارائه دادیم

سرمربی قرمزپوشان آنفیلد به تمجید از بازیکنانش در بازی برابر ماریبور پرداخت.

بازی بسیار خوبی ارائه دادیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، لیورپول بعد از مدت‌ها توانست به راحتی ماریبور را شکست دهد و ۷ بر صفر  پیروز شود. گل های این تیم را روبرتو فیرمینیو (دوبار)، چمبرلین، آرلوند، فیلیپه کوتینیو و محمد صلاح (دوبار) به ثمر رساندند.

یورگن کلوپ بعد از پیروزی تیمش در این دیدار گفت:‌ بازی بسیار خوبی ارائه دادیم نه این که توانستیم هفت گل به ثمر برسانیم بلکه به خاطر سبک بازی که ارائه دادیم، خوشحالم. خوشبختانه بازیکنانم از تجربه بالای خودشان استفاده کردند و در همان ابتدای مسابقه بازی را در دست گرفتند. من به خاطر بازی خوب و روانی که تیمم در این مسابقه انجام داد بسیار خوشحال بودم و خوشحالی من بعد از گل‌ها به همین خاطر بود. 

پیروزی ۷ بر صفر لیورپول برابر ماریبور یک رکورد را برای این تیم و فوتبال انگلیس خلق کرد. لیورپول اکنون رکورد پرگل‌ترین پیروزی خارج از خانه یک تیم انگلیسی در تاریخ لیگ قهرمانان را از آن خود کرد. پیشتر این رکورد در اختیار تیم منچستریونایتد بود که توانست در سال ۱۹۶۹ شامروک را با شش گل در هم بکوبد.

کلوپ

سرمربی آلمانی در پایان گفت: شاید به نظر برسد که ماریبور تیم خوبی نیست ولی در واقع آنها نتوانستند برابر ما فوتبال همیشگی خود را بازی کنند و این ما بودیم که توانستیم بازی خودمان را به آنها تحمیل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه