English

کونته :

بازیکنان باید از شکست در برابر بورنموث درس بگیرند

سرمربی چلسی گفت: تیم تن به شکست داده است و باید هر چه‌ سریع‌تر این شرایط را تغییر داد. بازیکنان باید به روند پیروزی باز گردند و از شکست در این دیدار درس بگیرند.

بازیکنان باید از شکست در برابر بورنموث درس بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی به مصاف بورنموث رفت و با سه گل تن به شکست داد.

آنتونیو کونته در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: اگر بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد کسب کنیم موفق بوده‌ایم. درست است که هنوز شانس قهرمانی داریم اما  باید واقع گرا باشیم و با شرایط موجود قبول کرد که احتمال قهرمانی بسیار کم است.

آنتونیو کونته

او ادامه‌ داد: من دنبال بهانه آوردن نیستم. تیم تن به شکست داده است و باید هر چه‌ سریع‌تر این شرایط را تغییر داد. بازیکنان باید به روند پیروزی باز گردند و از شکست در این دیدار درس بگیرند.

فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است

کونته با وجود شکست سنگین تیمش اما به حمایت از شاگردانش پرداخت و گفت‌:  بازیکنان چلسی نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و از عملکرد آنها رضایت دارم. شکست سنگین بود. به‌ هر حال فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و احتمال چنین نتایجی هم وجود دارد.

چلسی با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند و به رده چهارم جدول رده‌بندی سقوط کرد. این تیم با منچسترسیتی صدرنشین ۱۸ امتیاز اختلاف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه