English

اشکان نامداری:

انتخاب دروازه بان با شفر است

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی در بازی بعدی درون دروازه می‌ایستد یا نه، گفت: وظیفه من تمرین دادن و آماده نگه‌ داشتن دروازه‌بان‌هاست. انتخاب آن با آقای شفر است.

انتخاب دروازه بان با شفر است

به گزارش خبرگزاری موج، مربی دروازه بان های استقلال درباره ایستادن مهدی رحمتی در بازی قبل به بیان توضیحاتی پرداخت. مربی دروازه‌بان‌های استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی در بازی بعدی درون دروازه می‌ایستد یا نه، گفت: وظیفه من تمرین دادن و آماده نگه‌ داشتن دروازه‌بان‌هاست. انتخاب آن با آقای شفر است.

اشکان نامداری درباره عملکرد خوب مهدی رحمتی مقابل پارس جنوبی گفت: وقتی کار تیمی است، موفقیت به همه ربط دارد. هر سه دروازه‌بان ما خوب هستند و وقتی شرایط خوب باشد، همه کمک می‌کنند؛ از سرمربی گرفته تا نفر آخر کادرفنی.

رحمتی باید بازی می‌کرد تا در شرایط بازی قرار می‌ماند

او در مورد استفاده نکردن از سیدحسین حسینی توضیح داد: بحث تنبیه نیست؛ شفر بارها درباره این موضوع توضیح داده است. ببینید ما به دو دروازه‌بان خوب نیاز داریم. رحمتی باید بازی می‌کرد تا در شرایط بازی قرار می‌ماند.

انتخاب دروازه بان

برای اینکه حسینی به آن رکورد برسد به او کمک شد

نامداری خاطرنشان کرد: برای اینکه حسینی به آن رکورد برسد به او کمک شد. او سه روز قبل از بازی با تراکتورسازی کسالت داشت اما در روزی که نباید بازی می‌کرد، بازی کرد. اما نمی‌توان از نام رحمتی گذشت و ما دو دروازه‌بان خوب داریم.

وظیفه من تمرین دادن و آماده نگه‌ داشتن دروازه‌بان‌هاست

او در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی در بازی بعدی درون دروازه می‌ایستد یا نه، گفت: وظیفه من تمرین دادن و آماده نگه‌ داشتن دروازه‌بان‌هاست. انتخاب آن با آقای شفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه