سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • پزشکیان شب عاشورا در حرم امام سخنرانی می‌کند
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد

شجاعیان:

برای ما فرقی نمی‌کند که حریف ما چه تیمی باشد

بازیکن استقلال گفت: استقلال روند صعودی بسیار خوبی را در پیش گرفته و می‌بینید که خودش را در جدول بالا کشیده است. بنابراین برای ما فرقی نمی‌کند که حریف ما تراکتورسازی باشد یا تیم دیگری باشد.

داریوش شجاعیان

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش شجاعیان، هافبک تیم استقلال در اظهاراتی به سایت این باشگاه گفت: در بهترین شرایط به سر می‌بریم. در کنار این که ما پیروزی‌های پر گلی در خانه و خارج از خانه کسب می‌کنیم، بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاریم. استقلال هم زیبا بازی می‌کند و هم در کار دفاع و حمله بسیار موفق است. خدا را بابت این شرایط خوب استقلال شکر می‌کنم اما با حرف‌های آقای شفر موافقم و به خوبی می‌دانم که غرور تنها چیزی است که می‌تواند به استقلال ضربه بزند. سرمربی بارها این نکته را گوشزد کرده و همه می‌دانیم که غرور دشمن اصلی استقلال است. با توجه به پتانسیلی که تیم و بازیکنان دارند، استقلال باز هم می‌تواند پیشرفت کند و روند خوب خود را تا پایان فصل بهبود ببخشد.

وی درباره شرایط خودش اظهار کرد: اگر کادر فنی درباره من نظر بدهند، خیلی بهتر است. از نظر روحی روانی و جسمی در شرایط خوبی هستم؛ نه تنها من بلکه همه بازیکنان این شرایط را دارند. تمامی بازیکنان در تمرینات با ۱۰۰ درصد توان تمرین می‌کنند و با انرژی و سر حال هستند. خود من هم چنین شرایطی دارم و طبیعی است که وقتی خوب بازی کنیم و پشت سر هم برنده باشیم، همه چیز خوب است.

هافبک استقلال درباره تاثیرات حضور شفر در این تیم گفت: به عنوان یک بازیکن شاید درست نباشد که من راجع به سرمربی تیم صحبت کنم ولی چیزی که می‌توانم بگویم این است که آقای شفر یک مربی بسیار خوب، کاربلد و با تجربه است. ایشان هم از نظر فنی و هم از نظر روانشناسی بسیار با تجربه است و خیلی خوب با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند. از حضور ایشان در استقلال خوشحالم و همکاری با آقای شفر در کارنامه حرفه‌یی من به عنوان یک بازیکن نقطه عطف است. تاثیر حضور این سرمربی در استقلال کاملا مشخص است.

او درباره عملکردش در مقابل اسقتلال خوزستان، بیان کرد: برابر استقلال خوزستان کل تیم درخشید و همه بازیکنان در شرایط آرمانی بودند. چیزی که برای من اهمیت دارد، موفقیت تیم و کسب سه امتیاز است که در اهواز اتفاق افتاد. من همیشه منافع تیمی را بر منافع شخصی ارجح می دانم.

شجاعیان درباره حضور ساناک در این تیم گفت: راجع به ساناک اول باید این را بگویم که استعداد او در یادگیری زبان فارسی بی‌نظیر است. بعضی کلمات و بعضی نکات را او به زبان فارسی به ما می‌گوید که این موضوع هوش بالای ساناک را نشان می‌دهد. ساناک خیلی خوب تیم را با نظارت شفر تمرین می‌دهد و طبیعی است تیمی که خوب تمرین نکند، نمی‌تواند برنده باشد و این نشان می‌دهد که ما خیلی خوب تمرین می‌کنم. ساناک مربی خوب و حرفه‌یی است.

او درباره مصاف بعدی استقلال مقابل تراکتورسازی بیان کرد: نبرد بسیار سختی در تبریز داریم به ویژه آنکه در خانه حریف برگزار می‌شود. تراکتور در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جدید گرفته است اما این برای ما مهم نیست. برای ما مهم این است که مانند بازی قبلی با تمرکز بالا و انگیزه کامل به زمین برویم و بتوانیم موفق باشیم. استقلال روند صعودی بسیار خوبی را در پیش گرفته و می‌بینید که خودش را در جدول بالا کشیده است. بنابراین برای ما فرقی نمی‌کند که حریف ما تراکتورسازی باشد یا تیم دیگری و یا بازی در تهران و شهرهای دیگر باشد. موضوع مهم برای ما این است که با ارائه بهترین عملکرد، پیروز زمین باشیم.

شجاعیان در پایان با تمجید از هواداران استقلال عنوان کرد: هواداران در چند هفته گذشته به خوبی از تیم حمایت کردند و در روزهای سخت مایه دلگرمی همه بازیکنان بودند. ما به داشتن چنین هوادارانی افتخار می‌کنیم. به تک تک هواداران این را می گویم که با حضور شما و حمایت‌های شما استقلال می‌تواند از این هم بهتر شود و هر کاری برای هواداران کنیم کم است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه