English

کلوپ:

فیرمینو بازیکن بسیار خوب و مفیدی برای ماست

سرمربی لیورپول به تمجید از روبرتو فیرمینو ، مهاجم برزیلی تیمش پرداخت و گفت‌: واقعا نمی دانم تاکنون او چند گل برای ما به ثمر رسانده است. فیرمینو بازیکن بسیار خوب و مفیدی برای ماست که ارزش‌های زیادی دارد.

فیرمینو بازیکن بسیار خوب و مفیدی برای ماست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، لیورپول دیشب (سه‌شنبه) در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال انگلیس در خانه به مصاف سوانزی رفت و موفق شد با پنج گل حریف خود را در هم بکوبد تا سه امتیاز ارزشمند خانگی را برای این فصل به دست بیاورد.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول بعد از پیروزی درخشان تیمش، گفت‌: نتیجه‌ بسیار خوب و عالی را کسب کرده‌ایم و از همه نظر فوتبالی روان و رضایت بخش را ایفا کردیم. هر چند که شروع خوبی نداشتیم  ولی مصمم و با درایت  بودیم و توانستیم در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کنیم. شاید هر کسی که نتیجه‌ را ببیند فکر کند که ما بازی آسانی پیش رو داشتیم اما حقیقت این طور نیست و بازی دشواری برابر تیم سوانزی داشتیم. به همین دلیل خیلی خوشحال هستم که این پیروزی را کسب کردیم. علاوه بر این خوشحالم که هیچ بازیکن مصدومی هم نداریم چون رقابت فشرده در لیگ برتر فوتبال انگلیس باعث می‌شود تا بازیکنان با خطر مصدومیت مواجه شوند.

سرمربی لیورپول در ادامه‌ به تمجید از روبرتو فیرمینو ، مهاجم برزیلی تیمش پرداخت و گفت‌:  واقعا نمی دانم تاکنون او چند گل برای ما به ثمر رسانده است. فیرمینو بازیکن بسیار خوب و مفیدی برای ماست که ارزش‌های زیادی دارد. خوشحال هستم که او را در بهترین فرم ممکن در اختیار داریم. او می‌تواند برای ادامه‌ بازی‌های لیگ و همین طور لیگ قهرمانان اروپا به ما کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه