English

کلوپ:

انتظار داریم صلاح در تمامی مسابقات گلزنی کند

سرمربی لیورپول بعد از پیروزی تیمش مقابل بورنموث گفت: خیلی دوست دارم صلاح فرم خوب خودش را به همین صورت حفظ کند. انتظار داریم او در تمامی مسابقات گلزنی کند.

انتظار داریم صلاح در تمامی مسابقات گلزنی کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، لیورپول دیشب (یک‌شنبه) در زمین بورنموث به میدان رفت و موفق شد با درخشش خط حمله خود چهار بر صفر این تیم را در هم بکوبد.

فیلیپ کوتینیو، محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و دژان لاورن، گلزنان قرمزهای بندر آنفلید بودند.

گل محمد صلاح بیستمین گل این بازیکن مصری برای لیورپول بود که می‌توان او را بهترین خرید فصل هم نامید.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از پیروزی پر گل تیمش، گفت‌: خیلی دوست دارم صلاح فرم خوب خودش را به همین صورت حفظ کند. انتظار داریم او در تمامی مسابقات گلزنی کند ولی نباید این را فراموش کنیم که او برای مثال برابر وست بروم گلزنی نکرد اما بازی موثری از خود در این مسابقه به نمایش گذاشت. او این را می‌داند که تا چه اندازه برای تیمش مهم است ولی تیم من به او خلاصه نمی‌شود. تمام بازیکنان امشب عملکرد خوبی داشتند و ما توانستیم با یک بازی تیمی مناسب به خواسته خودمان که کسب سه امتیاز این مسابقه بود برسیم.

لیورپول که از جام اتحادیه حذف شده است، این هفته‌ استراحت بیش‌تری خواهد داشت، چون بقیه تیم‌های لیگ برتری باید بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه را برگزار کنند و لیورپول از اکنون می‌تواند خودش را برای بازی جمعه با آرسنال آماده کند. تیم یورگن کلوپ در حال‌ حاضر در رده چهارم لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه