English

آلگری:

باید مقابل اینتر به پیروزی برسیم

سرمربی یوونتوس درباره دیدار با اینتر گفت: قرار گرفتن اینتر در صدر جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که این تیم تا چه اندازه خوب بوده است.

باید مقابل اینتر به پیروزی برسیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم رقابت‌های سری A، دو تیم یوونتوس و اینتر به مصاف هم خواهند رفت.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه درباره این دیدار حساس خانگی، گفت‌: اینتر در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان داده است. قرار گرفتن اینتر در صدر جدول رده‌بندی نشان می‌دهد  که این تیم تا چه اندازه خوب بوده است. بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم اما باید به پیروزی برسیم.

او ادامه‌ داد: آیا این دیدار قهرمان را مشخص می‌کند؟ من چنین نظری ندارم. بر این باور هستم که تیم‌های اینتر، یوونتوس، ناپولی، رم و لاتزیو تا هفته پایانی برای کسب عنوان قهرمانی خواهند جنگید. فصل متفاوتی پیش‌رو داریم و قهرمان به زودی مشخص نخواهد شد.

آلگری در ادامه‌  درباره افت دیبالا، اظهار کرد: چنین چیزی من را نگران نمی‌کند هر چند که امیدوارم این بازیکن هر چه سریع‌تر به روزهای اوج خود برگردد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های سری A اینتر با ۳۹ امتیاز در صدر قرار دارد. تیم‌های ناپولی و یوونتوس هم به ترتیب با ۳۸ و ۳۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی جای دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه