English

آلگری:

یک امتیاز با ناپولی صدرنشین اختلاف داریم

سرمربی یوونتوس بعد از بازی در برابر بنونتو گفت: از عملکرد تیم راضی هستم و تا الان امتیازات خوبی جمع کرده‌ایم. با ناپولی صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف داریم و باید به این روند خوب خود ادامه‌ داد.

یک امتیاز با ناپولی صدرنشین اختلاف داریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته دوازدهم رقابت‌های سری A به سختی توانست از  سد بنونتو بگذرد. شاگردان آلگری با یک گل در خانه از حریف خود عقب بودند اما با دو گلی که ایگواین و کوادرادو به ثمر رساندند سه امتیاز حساس را به دست آوردند.

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بازی می‌رفت که برای ما گران تمام شود و یک نتیجه‌ ناامید کننده به دست آوریم اما خوشبختانه به خود آمدیم. بنونتو از تک فرصت خود یک گل ساخت و شرایط را برای ما بسیار سخت کرد اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز حساس را به دست آوریم.

او ادامه داد: باید به ستایش از بازیکنان تیمم بپردازیم. بعد از گلی که خوردیم سرا پا حمله شدیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم که تنها دو توپ وارد دروازه‌ شد. در کل از عملکرد تیم راضی هستم. تا الان امتیازات خوبی جمع کرده‌ایم. با ناپولی صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف داریم و باید به این روند خوب خود ادامه‌ داد.

عملکرد خوب مارکیزیو من را شگفت زده کرد

سرمربی یوونتوس در پایان این نشست همچنین به ستایش از مارکیزیو پرداخت و ‌اضافه کرد: مارکیزیو بعد از 78 روز به میدان رفت و عملکرد خوب او من را شگفت زده کرد.دیبالا هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. او کمی خسته است و در بعضی از دیدارها نمی‌تواند  خوب بازی کند که این طبیعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه