English

آلگری:

نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم

سرمربی یوونتوس بعد از شکست برابر لاتزیو گفت: در دو دیدار اخیر پنج امتیاز از دست داده‌ایم و نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، یوونتوس بعد از مدت‌ها طعم شکست را چشید. یووه از سال 2015 تا الان در خانه تن به شکست نداده بود.

این تیم در هفته هشتم رقابت‌های سری A از لاتزیو پذیرایی کرد و با وجود این که با یک گل از حریفش پیش بود اما  در نهایت دو گل دریافت کرد تا بازنده این دیدار حساس شود. آلگری نداشتن تمرکز را دلیل اصلی شکست تیمش در این دیدار دانست.

به بازیکنان هشدار دادم که تمرکز خوبی ندارند

سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: این شکست بسیار ناراحت کننده است. نباید به این راحتی امتیاز از دست دهیم. در دیدار برابر تورینو، ساسولو و آتالانتا به بازیکنان هشدار دادم که تمرکز خوبی ندارند. متاسفانه همین موضوع کار دست ما داد و بدجوری تاوان پس دادیم. سه امتیاز حساس دیگر را از دست دادیم.

آلگری

او ادامه داد: در دو دیدار اخیر پنج امتیاز از دست داده‌ایم. ظاهرا بازیکنان فراموش کرده‌اند که برای قهرمان شدن باید سخت جنگید. نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. باید هر چه‌ سریع‌تر این دیدار را فراموش کنیم. بازی مهمی در لیگ قهرمانان پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید اسپورتینگ را از پیش رو بردایم.

با این شکست یوونتوس اختلاف این تیم با ناپولی صدرنشین به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه