English

اولین خرید سامپائولی برای بارسا وتو می‌شود

بر اساس گزارش‌ یک نشریه اسپانیایی، سرمربی کنونی سویا سرمربی بعدی بارسا است، اما اولین بازیکنی که وی برای خرید در نظر دارد، با مخالفت سران این باشگاه روبه‌رو خواهد شد.

اولین خرید سامپائولی برای بارسا وتو می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، هنوز مشخص نیست در پایان فصل جاری چه کسی جانشین لوئیس انریکه در بارسلونا خواهد شد، اما رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد و نام‌هایی همچون ارنستو والورده، خورخه سامپائولی، رونالد کومان و حتی ماسیمیلیانو آلگری به عنوان کاندیداهای سرمربیگری آبی‌واناری‌ها در فصل آینده مطرح شده است.

رسانه‌های اسپانیایی پیش از این شانس سامپائولی را برای احراز این پست بیشتر از دیگر کاندیداهای دیگر عنوان کردند، مربی که در اولین فصل حضورش در سویا نتایج قابل توجهی با این تیم گرفت، هرچند این سرمربی آرژانتینی این شایعات را رد کرد و گفت که با پروژه ورزشی سویا پیوند خورده است.

مجله فوتبالی «دون بالون» اسپانیا، که ظاهراً از انتصاب سامپائولی به عنوان سرمربی بعدی بارسلونا اطمینان دارد، پا را فراتر از این گذاشته و از اولین بازیکنی که این مربی آرژانتینی قصد دارد بعد از نشستن روی نیمکت کاتالان‌ها به خدمت بگیرد، پرده‌برداری کرده است.

بر اساس این گزارش سامپائولی در نظر دارد آرتورو ویدال را که زمانی شاگرد خود وی در تیم ملی فوتبال شیلی بود را به بارسلونا بیاورد. او بر این باور است که هافبک شیلیایی بایرن‌مونیخ گزینه ایده‌آلی برای بازی در کنار سرخی بوسکتس و پوشش دادن اوست.

«دون بالون» اما مدعی شد که سران باشگاه بارسلونا پیشنهاد خرید ویدال را وتو خواهند کرد و علاقه‌ای به عملی شدن این انتقال ندارند چون بر این باورند که جذب چنین بازیکنی با این ویژگی‌ها غیرضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه