English

مورینیو:

لوکاکو برابر برایتون فوق العاده خوب بود

سرمربی منچستریونایتد از بازیکنانش خواست تا روملو لوکاکو را الگوی خود قرار دهند.

لوکاکو برابر برایتون فوق العاده خوب بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد فردا (سه شنبه) باید در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف واتفورد برود. یونایتد بعد از برتری برابر برایتون چاره ای جز برد در این دیدار نخواهد داشت تا از سیتی عقب نماند.

ژوزه مورینیو با تمجید از بازی لوکاکو در بازی قبل ادامه داد: لوکاکو برابر برایتون فوق العاده خوب بود. او در دقیقه ۹۰ طوری می جنگید که انگار ابتدای مسابقه است. این به ذهنیت بازیکن ممکن است برگردد. این همان ذهنیتی است که من می‌خواهم و متاسفانه همه بازیکنان مثل هم نیستند. روی گلی که به ثمر رساندیم جنگندگی او بود که باعث شد یه کرنر نصیب ما شود.

او در ادامه گفت: بازیکنان مرد هستند. مردها متفاوت و منحصر به فرد هستند. بعضی‌ها قادر هستند فراتر از توان خودشان بازی کنند. بعضی‌ها با وجود استعداد زیادی که دارند نمی توانند تلاش زیادی داشته باشند. برای من اصلا مهم نیست که او نتوانست گلزنی کند. از نظر من او فوق العاده است.

منچستریونایتد باید سه شنبه برابر واتفورد قرار گیرد و هنوز اتفاقات سال گذشته در خاطر مورینیو است.

او در پایان گفت: من هنوز بابت اتفاقات آن دیدار ناراحت هستم. روی گل اول آنها، بازیکن حریف آنتونی مارسیال را به بیمارستان فرستاد ولی داور این صحنه را ندید و اجازه داد تا دروازه ما باز شود. آنها تیم خیلی خوبی دارند که برای یک تیم میانه جدولی عجیب است. مربی خوبی دارند و پیشرفت خوبی داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه