English

حمزه زرینی به تیم والیبال شهرداری ساری پیوست

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری از حضور حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی سابق تیم ملی به این تیم خبر داد.

حمزه زرینی به تیم والیبال شهرداری ساری پیوست

به گزارش خبرگزاری موج، بهزاد محمودی با اشاره به حضور تیم عمران شهرداری ساری در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور گفت: برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر، حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی سابق تیم ملی را جذب کردیم.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم شهرداری ساری برای حضور در لیگ برتر از هفته آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: امروز با حضور نماینده باشگاه‌ها جلسه‌ای در فدراسیون برگزار می‌شود تا زمان آغاز لیگ برتر مشخص شود.

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری با اشاره به اینکه تعدادی از بازیکنان از این تیم جدا شدند، افزود: جهت جایگزینی بازیکنان جدا شده چند بازیکن جدید و باتجربه به تیم شهرداری ساری اضافه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مطالبات فصل گذشته بازیکنان عمران شهرداری ساری پرداخت شد، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما حضور پرقدرت در لیگ و صعود به مرحله پلی اف و جزو هشت تیم بالای جدول است.

محمودی با بیان اینکه قرارداد باقیمانده دو بازیکن مونته نگرویی شهرداری ساری به‌زودی پرداخت می‌شود، گفت: هدف ما صعود به مرحله پلی‌اف است تا ناکامی فصل گذشته این تیم که شانس صعود به مرحله پلی اف بودیم، جبران شود.

وی در پایان ضمن تشکر از هواداران خونگرم ساروی که در تمامی بازی‌ها فصل گذشته با حضور در سالن ورزشی تیم شهرداری ساری را تنها نگذاشتند، گفت: از تماشاگران باتعصب ساروی می‌خواهیم که بازیکنان و کادر فنی تیم را همچون سال گذشته تنها نگذارند تا با تشویق و حمایت هواداران بتوانیم در لیگ موفق عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی