English

امری:

خوشحالم چون قهرمان لیگ را بردیم

سرمربی پاری سن ژرمن از پیروزی تیمش برابر موناکو ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالم چون قهرمان لیگ را بردیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فرانسه دو تیم موناکو و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی پاری سن ژرمن به پایان رسید. گل های پاری سن ژرمن را ادینسون کاوانی و نیمار (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند این درحالی است که موتینیو ستاره پرتغالی خط هافبک موناکو برای این تیم گلزنی کرد.

اونای امری بعد از برتری تیمش برابر موناکو گفت: از کسب ۳ امتیاز این دیدار خیلی خوشحال هستیم چون موفق شدیم تیم قهرمان لیگ را ببریم. ما موقعیت های زیادی را در این دیدار خلق کردیم ولی نتوانستیم خیلی از فرصت ها استفاده کنیم. در بازیهای بعدی باید این مشکل را برطرف کنیم و در خط حمله بهتر از اینها عمل کنیم. میخواستیم برابر تیمی که خط حمله قدرتمندی دارد، گل نخوریم ولی موفق به این کار نشدیم. در هر صورت نشان دادیم از فصل قبل تیم قدرتمندتری هستیم و شرایط بهتری داریم.

موناکو بعد از قهرمانی سال گذشته خیلی از بازیکنان ستاره خود را از دست داد و همین باعث حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان شد و در لیگ فرانسه هم خیلی بعید است بتواند امتیازات عقب افتاده از پاری سن ژرمن را جبران کند. یکی از ستاره های سابق موناکو، کیلیان ام باپه ۱۸ ساله بود که در بازی دیشب برای تیمش بازی کرد.

امری درباره بازگشت این بازیکن جوان به خانه اول خود گفت: کیلیان خیلی جوان است و ممکن است درگیر مسائل احساسی شود. با این حال برای شروع خوب بود و او توانست خیلی خوب با احساسات کنار بیاید. به نظرم اگر او آرام تر بازی می کرد می توانست برای تیم گلزنی هم کند. در هر صورت از بازی او خیلی راضی هستیم و معتقد ام او یکی از بهترین نفرات ما در این دیدار بود. کیلیان بازیکن بزرگی است و روزی به ستاره بزرگی تبدیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه