English

کونته:

باید در مورد قرارداد کورتوا خیلی سریع تصمیم گیری شود

سرمربی چلسی گفت: باشگاه باید تصمیم بگیرد تا چه برنامه‌ای برای دروازه‌بانی دارد اگر تصمیم بر این است که قرارداد کورتوا تمدید شود بهتر است که خیلی سریع درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود.

باید در مورد قرارداد کورتوا خیلی سریع تصمیم گیری شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میرور، تیبو کورتوا دروازه‌بان چلسی اخیرا حاشیه‌ساز شده و در مصاحبه‌های خود بارها به صورت تلویحی به جدایی از چلسی اشاره کرده است. همین صحبت‌ها باعث نگرانی هواداران چلسی شده است.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی با اشاره به وضعیت دروازه‌بانی تیمش گفت: من از سران چلسی درخواست دارم تا خیلی سریع موضع دروازه‌بان چلسی را مشخص کند. باشگاه باید تصمیم بگیرد تا چه برنامه‌ای برای دروازه‌بانی دارد. اگر تصمیم بر این است که قرارداد کورتوا تمدید شود بهتر است که خیلی سریع درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود و اگر هم قرار است دروازه‌بان دیگری جذب شود باید از همین الان مذاکرات شروع شود تا دروازه‌بانی مطمئن را به خدمت بگیرید. 

او در ادامه گفت: وظیفه اصلی من این است که درباره مسائل تکنیکی صحبت کنم و کاری به مسائل باشگاه نداشته باشم و در این باره باشگاه باید تصمیم‌گیری کند و سیاست‌هایش را اعمال کند. از نظر من کورتوا یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان و شاید هم بهترین دروازه‌بان جهان است ولی هر تصمیمی که باشگاه بگیرد را اعمال خواهیم کرد.

گفته می‌شود این دروازه‌بان از حضور در چلسی راضی نیست و می‌خواهد به اسپانیا برگردد و به تیم‌های اتلتیکومادرید یا رئال برود. 

چلسی باید امشب در دیداری حساس در لیگ برتر برابر لیورپول به میدان برود که حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه