English

اظهارات کونته درباره وضعیت تیمش

سرمربی چلسی درباره وضعیت تیمش گفت‌: فکر می‌کنم دوباره همان جاه‌طلبی و تشنگی برای موفقیت را به دست آورده‌ایم و این همان چیزی است که در فصل قبل هم داشتیم.

اظهارات کونته درباره وضعیت تیمش

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، چلسی که فصل را خوب شروع نکرد چند هفته‌ای است که نتایج خوبی کسب کرده است. پیروزی ۴ بر صفر در خانه وست برومویچ به آنها کمک کرد که به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کنند.

آنتونیو کونته درباره شرایط تیمش گفت‌: من فکر می‌کنم که دوباره همان جاه‌طلبی و تشنگی برای موفقیت را به دست آورده‌ایم. این همان چیزی است که در فصل قبل هم داشتیم و الان به ما کمک کرد تا بتوانیم بازی‌های خودمان را پیروز شویم. ما در بازی برابر رم که با سه گل بازنده شدیم، اصلا خوب نبودیم و مشکلات زیادی پیش رو داشتیم. هر چند که حقمان هم همین نبود که با سه گل شکست بخوریم  ولی خوشبختانه در حال‌ حاضر شرایط خوب فصل قبل را داریم و من امیدوارم که در ادامه‌ فصل هم به همین منوال پیش برویم.

چلسی چهارشنبه باید در دور ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف قره‌باغ آذربایجان برود. بعد از این بازی نیز مصاف سختی در انتظار آبی‌های لندن است. آنها باید به آنفیلد سفر کنند و برابر لیورپول قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه