English

اظهارات ماروتا در مورد جدایی غیر منتظره بونوچی از یوونتوس

مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس می‌گوید جدایی غیرمنتظره لئوناردو بونوچی از یوونتوس برای پیوستن به رقیبی مستقیم مانند میلان که یکی از شوکه کننده‌ترین اتفاقات تابستان امسال بود.

اظهارات ماروتا در مورد جدایی غیر منتظره بونوچی از یوونتوس

به گزارش خبرگزاری موج، جوزپه ماروتا می‌گوید جدایی غیرمنتظره لئوناردو بونوچی از یوونتوس برای پیوستن به رقیبی مستقیم مانند میلان که یکی از شوکه کننده‌ترین اتفاقات تابستان امسال بود، به خاطر اصرار خود او بوده نه تحت فشار قرار گرفتنش از سوی بانوی پیر.

بونوچی در حالی که مشتریانی مانند منچسترسیتی و چلسی داشت، میلان را انتخاب کرد و در حالی از یوونتوس جدا شد که یکی از تأثیرگذارترین مهره‌های این تیم در سال‌های اخیر بود. گفته می‌شود که دلیل جدایی او از تورینی، بروز یکسری اختلافات میان وی و سرمربی‌اش ماسیمیلیانو آلگری بود که استارت آن از زمان فرستاده شدنش به سکوهای ورزشگاه یوونتوس در بازی مقابل پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته (بعد از مشاجره طرفین در جریان یکی از بازی‌های یووه در سری A) زده شد.

ماروتا در این خصوص به دومنیکا اسپورتیوا گفت: بونوچی بازیکن طراز اول است. این جابجایی برای او قطعاً یک تغییر و تحول بزرگ محسوب می‌شود اما من فکر می‌کنم که ما باید شرایط هم‌تیمی‌های او را هم ارزیابی کنیم. فوتبال یک بازی گروهی است. یک بازیکن می‌‌تواند کیفیت کار تیم را بالا ببرد اما مهم موفقیت کار گروهی است. در یوونتوس ما امیدواریم که کار گروهی‌مان خوب باشد.

بازیکنی که دلش با یوونتوس نباشد را نگه نمی‌داریم

مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس در پاسخ به این سؤال که چرا بونوچی فروخته شد، تأکید کرد: چون ما معتقدیم که در فوتبال انتخاب‌ها در وحله اول توسط بازیکنان صورت می‌گیرد پس این آنها هستند که باید درباره سرنوشت‌شان تصمیم‌گیری کنند. بونوچی هم تصمیم گرفت و یوونتوس هم بازیکنی که دلش با این تیم نباشد را نگه نمی‌دارد. تصمیمی که او گرفت الزاماً به این معنا نیست که روابط ما و او تیره و تار شده بود. بونوچی بازیکن فوق‌العاده است اما جدا شدن از ما تصمیم خودش بود که شاید دلیلی آن تقویت مهارت‌هایش و پیدا کردن انگیزه‌‌های جدید.

باشگاه می‌توانست رویکرد سختگیرانه‌تری در قبال بونوچی داشته باشد

ماروتا عنوان کرد: هر تغییر و تحولی اول از همه به خواسته بازیکن وابسته است پس اوست که تصمیم می‌گیرد. مشخص است که باشگاه می‌توانست رویکرد سختگیرانه‌تری در قبال بونوچی داشته باشد اما ما معتقدیم زمانی که یک بازیکن می‌خواهد برود باید به او اجازه داد که برود. بونوچی بازیکن ما بود و واقعاً هم داشت خوب بازی می‌کرد. شاید رویکرد جاه‌طلبانه‌اش او را مجاب کرد که از ما جدا شود. به هر حال ما به تصمیم او احترام گذاشتیم. یوونتوس به کارش ادامه می‌دهد و بونوچی هم این شانس را دارد که با تیمی متفاوت تجربه‌ای متفاوت کسب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه