English

مونتلا:

هنوز به سطح تیم‌های بزرگ نرسیده‌ایم

سرمربی میلان با پیروزی در برابر ساسولو گفت: بسیار عصبانی می‌شوم وقتی در دیدارهای سخت امتیاز می‌گیریم و در دیدارهای آسان به راحتی امتیاز از دست می‌دهیم.

هنوز به سطح تیم‌های بزرگ نرسیده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، میلان در آخرین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های سری A مهمان ساسولو بود و توانست با دو گل به پیروزی برسد. مونتلا در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: در این دیدار بازی را خوب شروع کردیم اما برای دقایقی به مشکل خوردیم. با این حال به خود آمدیم و توانستیم پیروز شویم. برخی پیشرفت میلان را نمی‌بینند. در این دیدار ۱۱ بار به سمت دروازه‌ حریف شوت زدیم که این بهترین آمار ما بوده است و نشان می‌دهد که در مسیر بهتر شدن هستیم.

او ادامه‌ داد: بسیار عصبانی می‌شوم وقتی در دیدارهای سخت امتیاز می‌گیریم و در دیدارهای آسان به راحتی امتیاز از دست می‌دهیم. این نشان می‌دهم که ما هنوز به سطح تیم‌های بزرگ نرسیده‌ایم.

ما در مرحله پوست‌اندازی و شکل‌گیری هستیم

مونتلا در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: ما در مرحله پوست‌اندازی و شکل‌گیری هستیم. هنوز تیمی که شایسته نام میلان است نشده‌ایم اما به شما قول می‌دهم که میلان روز به روز بهتر خواهد شد. به زودی می‌توانیم برابر هر تیمی قدرتمندانه ظاهر شویم.

سرمربی میلان در پایان سخنان خود درباره احتمال آمدن گتوزو گفت‌: گتوزو هم مانند من یک قربانی است. به‌ هر حال روزنامه‌ها هم وظایفی دارند و از این طریق درآمد به دست می‌آورند.

میلان با پیروزی در این دیدار ۱۹ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا اختلاف این تیم با ناپولی ۱۳ امتیاز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه