English

دی فرانچسکو:

بهتر از فیورنتینا بازی کردیم

سرمربی رم بعد از پیروزی در برابر فیورنتینا گفت‌: ما بهتر از حریف بازی کردیم و در نهایت هم با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم.

بهتر از فیورنتینا بازی کردیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، رم به نتایج درخشان خود با دی فرانچسکو ادامه می‌دهد و این بار توانست در هفته دوازدهم رقابت‌های سری A برابر فیورنتینا با نتیجه‌ چهار بر دو به پیروزی برسد.

رم در حال‌ رقم زدن کارهای بزرگ است

دی فرانچسکو، سرمربی  رم بعد از بازی، گفت‌: می‌ترسیدم که پیروزی برابر چلسی موجب غرور بازیکنان شود و ما را در این دیدار به دردسر اندازد اما خوشبختانه بازیکنان هم مانند خود من فکر می‌کنند. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. رم در حال‌ رقم زدن کارهای بزرگ است.

او ادامه‌ داد: بازی خوبی بود. فیورنتینا نشان داد که تیمی بسیار با کیفیت و قدرتمند است. آن‌ها می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز ظاهر شوند. باید به ستایش از پیولی پرداخت. او تیم خوبی راهی رقابت‌های سری A کرده است. ما بهتر از حریف بازی کردیم و در نهایت هم با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم.

رم با این پیروزی که به دست آورد ۲۷ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. البته این تیم یک بازی عقب افتاده دارد که در صورت پیروزی در آن ۳۰ امتیازی خواهد شد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه