English

ساری:

با وجود شکست برابر منچستر سیتی به شاگردانش افتخار می کنم

سرمربی ناپولی با وجود شکست برابر منچستر سیتی به شاگردانش افتخار می کند.

با وجود شکست برابر منچستر سیتی به شاگردانش افتخار می کنم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، ناپولی با وجود آنکه بازی خوبی را برای منچستر سیتی ارائه داد اما در نهایت با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد تا در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر نماینده انگلیس بازنده باشد.

مائوریتسیو ساری در نشست خبری بعد از بازی اینگونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: برابر تیم بزرگی بازی کردیم و توانستیم بارها آنها را اذیت کنیم. بعد از آسیب دیدگی غلام می خواستیم او را به بازی برگردانیم که دروازه ما باز شد. حریف ضد حملات مرگباری داشت و توانست ما را بسیار اذیت کند.

او ادامه داد: مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و توانستیم سیتی را با مشکل مواجه کنیم. من به تیمم افتخار می کنم و براین باور هستم که با وجود شکست عملکرد خوبی داشتیم. با آسیب دیدگی بد هنگامی که داشتیم شرایط برای ما سخت شد. اگر بازیکن خود را از دست نمی دادیم الان نتیجه دیگری رقم خورده بود. ناپولی پیشرفت زیادی کرده است و این به خوبی برابر سیتی نمایان بود. با این حال هنوز می خواهیم پیشرفت کنیم و باید به تلاشمان ادامه داد.

فوزی غلام بازیکن ناپولی در این دیدار به شدت آسیب دید و به احتمال خیلی زیاد رباط صلیبی پاره کرده است.

ساری درباره جایگزین غلام گفت: او یکی از بهترین های فوتبال اروپا در پست خود است و بسیار سخت است که جایگزینی شایسته برای این بازیکن پیدا کرد. با این حال در این پست به مشکل نخواهیم خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه