English

گوتسه هواداران دورتموند را شاد کرد

بازیکن مصدوم دورتموند که خبرهایی درباره احتمال خداحافظی او از مستطیل سبز به گوش می‌رسید بعد از مدت‌ها به میدان رفت.

گوتسه هواداران دورتموند را شاد کرد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از کیکر، ماریو گوتسه در تابستان سال قبل بود که بعد از عملکرد ناامید کننده‌ای که در بایرن مونیخ داشت تصمیم گرفت بار دیگر پیراهن بوروسیا دورتموند را بر تن کند. این بازیکن با استعداد فوتبال آلمان بازگشت ناامید کننده‌ای به دورتموند داشت. نیمکت نشینی و آسیب دیدگی و البته دور بودن از روزهای اوج باعث شد که او خرید خوبی برای زنبورها نباشد.

در نیم فصل دوم بود که خبر بیماری ناشناخته گوتسه هواداران دورتموند را حسابی شوکه کرد و حتی بعضی از سایت‌ها نوشتند که این احتمال زیاد است این بازیکن جوان خداحافظی اجباری از مستطیل سبز داشته باشد.

خبر خوب برای هواداران دورتموند این که ماریو گوتسه سرانجام بعد از غیبتی طولانی مدت به پا توپ شد و در یک بازی رسمی برای دورتموند به میدان رفت تا به شایعه خداحافظی زود هنگام خود از فوتبال پایان دهد.

گوتسه از فوریه پارسال تا الان در هیچ دیداری برای دورتموند به میدان نرفته بود. او در دیدار دوستانه زردپوشان با تیم اوراوا ردز ژاپن در نیمه دوم به جای نوری شاهین به میدان رفت و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد. دورتموند توانست در این دیدار با نتیجه‌ ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه