English

دیوید آنزوُرث سرمربی موقت تیم اورتون شد

با اخراج رونالد کومان، دیوید آنزوُرث سرمربی موقت تیم اورتون شد.

دیوید آنزوُرث سرمربی موقت تیم اورتون شد

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه اورتون در پی شکست خانگی 5 بر 2 این تیم برابر آرسنال که پنجمین باخت و پنجمین بازی بدون برد متوالی آبی‌پوشان مرسی‌ساید در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بود، روز گذشته (دوشنبه) رونالد کومان را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد و امروز دیوید آنزوُرث را به عنوان سرمربی موقت خود معرفی کرد. این مربی 44 ساله از سال 2014 هدایت تیم زیر 23 سال اورتون را بر عهده دارد.

کومان هم که فصل گذشته اورتون را به عنوان هفتمی لیگ برتر رساند و در نهایت پس از 16 ماه حضور روی نیمکت این تیم اخراج شد، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: مایلم از تلاش و تعهد تمامی بازیکنان و کادر فنی اورتون در طول 16 ماه مربیگری‌ام در اورتون تشکر و قدردانی کنم.

در ادامه پیام این سرمربی هلندی آمده است: مایلم از بیل کن‌رایت، فرهاد مشیری و هیئت‌مدیره باشگاه اورتون به خاطر فرصتی که به من برای سرمربیگری این باشگاه فوق‌العاده دادند، تشکر کنم. هچنین از هواداران به خاطر حمایت پرشورشان از باشگاه اورتون قدردانی می‌کنم. طبیعی است که از اخراجم ناراحت و ناامید هستم، اما برای اورتون در آینده آرزوی موفقیت دارم.

اورتون در حال حاضر با 8 امتیاز در رده هجدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه