English

لیگ برتر فوتبال؛

پیکان در جاده ی پیروزی/ سیاه جامگان پیکان را به رتبه چهارم جدول رساند

تیم فوتبال پیکان امروز(پنجشنبه) در برابر تیم سیاه جامگان مشهد به یک برد ارزشمند خارج از خانه درحالی دست پیدا کرد که این بازی دو اخراجی داشت.

پیکان در جاده ی پیروزی/ سیاه جامگان پیکان را به رتبه چهارم جدول رساند

به گزارش خبرگزاری موج، شاگردان مجید جلالی که به منظور رویارویی با تیم سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه ثامن مشهد به میدان رفتند، امروز با نتیجه 2 برصفر برابر شاگردان اکبر میثاقیان به برتری رسیده و14 امتیازی شدند.
مهدی شیری در دقیقه 41 از روی نقطه پنالتی و افرانک دافه دردقیقه 73 درجریان این دیدار برای تیم پیکان گلزنی و دروازه تیم سیاه جامگان را باز کردند.
تیم پیکان که تا هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با کسب نتایج ضعیف در انتهای جدول رده بندی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر قرار داشتند، پس از برتری برابر تیم فولاد درهفته پنجم و برد قابل توجه برابر تیم پرسپولیس و درادامه برابر تیم نفت طلاییه، امروز برای چهارمین بار متوالی دررقابت های این لیگ به پیروزی رسید و به رده چهارم صعود کرد.
درنقطه مقابل اکبر میثاقیان لیگ هفدهم را با تیم سیاه جامگان خوب آغاز اما در ادامه به نظر می رسد این تیم با مشکلاتی مواجه شده و در هفته های اخیر این تیم نتوانسته نتایج مطلوبی را کسب کند.
تیم سیاه جامگان با قبول این شکست 7 امتیازی مانده اما به دلیل تفاضل گل به رده سیزدهم سقوط کرد.
حسن اکرمی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و به حسین بادامکی و روح اله سیف الهی بازیکنان تیم سیاه جامگان و امیر روستایی بازیکن تیم پیکان کارت زرد نشان داد.
اما این پایان جریمه های اکرمی دراین دیدار نبود و این داور دردقیقه 54 کارت زرد دوم را به سیف الهی نشان داد و این بازیکن با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد همچنین امیر روستایی بازیکن تیم پیکان نیز دردقیقه 58 برای دومین بار کارت زرد گرفت و او نیزبه جمع اخراجی های این بازی پیوست.
ترکیب تیم سیاه جامگان:
محمد ناصری، میرهانی هاشمی، محمدرضا خرسندنیا، حمیدرضا علی‌عسگری، وحید عسگری، کریم احمدی، حسین بادامکی، کیوان امرایی، محمدمهدی عسگری، بهتاش میثاقیان و روح‌الله سیف‌اللهی
ترکیب تیم پیکان:
پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق‌وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی(76- ازکیل باسی)، مهدی مومنی، امیر روستایی و افرانگ دافه
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه