English

مهدی تاج:

کی روش اهل تبانی نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران پاک است و از شنیدن بحث تبانی از زبان نماینده مجلس شورای اسلامی بسیار متاسف شدم.

کی روش اهل تبانی نیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در مورد طرح بحث تبانی در بازی مقابل سوریه توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: از شنیدن این بحث از طرف نماینده مردم در مجلس بسیار متاسف شدم و به ایشان می‌گویم که فوتبال ایران پاک است.

کی روش دیدار تیم‌های فوتبال ایران و سوریه

طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است

مهدی تاج ادامه داد: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از ۱۹۹۸ فرانسه تا امروز داشته‌ایم و طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنها که کارلوس کی‌روش را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که در مرام، منش و سابقه حرفه‌ای کی‌روش هیچ‌وقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست چرا که او یک مربی بزرگ و معتبر بین‌المللی است.

کی روش اهل تبانی نیست

تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم

تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه گفت: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم و حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار و همین طور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهم‌تر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی، دست به دست هم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند ولی این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی‌کند. ما بدون باخت به روسیه رفتیم و با حمایت وزیر ورزش و جوانان و با قدرت کارمان را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام جهانی ادامه خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه