English

تاج: با رفتن به جام جهانی، تاریخ ساز می‌شویم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی روسیه، ایران در زمره کشورهای تاریخ ساز فوتبال قرار خواهد گرفت.

تاج: با رفتن به جام جهانی، تاریخ ساز می‌شویم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج پیش از آغاز مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان چهارمحال و بختیاری نشستی را با معاون استانداری شهرکرد برگزار کرد و گفت: تاکنون چهار رده از فوتبال ایران به جام جهانی صعود کردند و با صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی روسیه، ایران نیز در زمره کشورهای تاریخ ساز فوتبال قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تیم‌های نوجوان، جوانان، فوتبال ساحلی و فوتسال در جام جهانی حضور داشتند که با صعود تیم فوتبال بزرگسالان به جام جهانی، ایران پس از برزیل دومین کشوری است که در چهار رشته و رده فوتبالی در جام‌های جهانی شرکت می‌کند. با برنامه ریزی انجام شده در فوتبال ایران در چند سال اخیر، صعود تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه، مهمترین اتفاق ورزشی ایران خواهد بود و چه قبل و چه پس از انقلاب در فوتبال این اتفاق بزرگ رخ نداده است.

رئیس فدراسیون فوتبال به اجرای طرح استعدادیابی به صورت منطقه ای از سال 96 در کشور خبر داد و یادآور شد: براساس این طرح 9 منطقه فوتبالی در کشور در نظر گرفته شده است و تیم‌های پایه استان‌ها در این طرح دسته بندی شده‌اند و در نهایت انتخاب تیم ملی نوجوانان از همین مسابقات خواهد بود. برای اجرای طرح استعدادیابی در استان‌ها 90 نفر از کارشناسان فوتبالی با فدراسیون همکاری خواهند کرد.

تاج با اشاره به تصویب اختصاص 27صدم درصد از ارزش افزوده مالیات در کشور به ورزش را مهمترین نوید برای ورزش‌های استان‌های ایران دانست و گفت: براساس این مصوبه مجلس شورای اسلامی از سال آینده 27 صدم درصد از مالیات ارزش بر افزوده به توسعه ورزش در استانها اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: میزان احتمالی این ارزش افزوده 10هزار میلیارد ریال است که ورزش استانها را از سال آینده متحول می‌کند و اتفاق بزرگی برای کشور است.

رئیس فدراسیون در پایان با تقدیر از رسانه‌ها در امر پوشش برنامه‌ها و مسابقات فوتبال در کشور خاطرنشان کرد: رسانه‌های کشور نقش مهمی در معرفی ویژگی‌ها ورزش دارند و باید قدردان آنها بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی